אא

ההתאחדות ל-BMI: אפשרויות הכרטוס מחדש של הטיסות מסובכות

עם הפסקת טיסות החברה לישראל מתחילת החודש הבא, בהתאחדות זועמים על האפשרויות לכרטוס מחדש שמעמידה החברה. מנכ"ל ההתאחדות מזהיר: "במידה ולא תימצא דרך אלטרנטיבית למימוש כרטיסי טיסה או קטעי טיסה נעביר לחברי ההתאחדות המלצה לעשות קיזוז מתשלום החודש החולף".

Shutterstock Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות זועמים על חברת BMI בשל האפשרויות לכרטוס מחדש של טיסות החברה, בעקבות הודעת החברה על הפסקת הטיסות לישראל החל מהחודש הבא.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, כתב לנציגות החברה בישראל: "במכתב שהפצתם לסוכנים בנושא המוכר, פירטתם אפשרויות מסובכות במיוחד לכרטוס מחדש של טיסות BMI, והדבר מעורר חשש כי הנחיותיכם יפגעו בלקוחות. אנו מבקשים כי תשקלו נוהל פשוט ובהיר יותר כך שציבור הלקוחות שרכש אמון לחברת BMI לא ימצא עצמו נפגע והולך לאיבוד ביער המחלקות והנחיות הכירטוס שהפצתם. אנו מבקשים להזכירכם כי מרגע בו כורטס הכרטיס, הכסף הועבר לחברתכם והלקוח קיבל את מסמכי הנסיעה לידיו, מערכת היחסים החוזית המחייבת הינה בין חברת התעופה לנוסע ישירות, ואינה באחריותו של הסוכן".

פתאל מזהיר בפנייתו: "כמו כן, אנו מבקשים להביא לידיעתכם, כי במידה ולא תימצא דרך אלטרנטיבית למימוש כרטיסי טיסה או קטעי טיסה אנו מתכוונים להעביר לחברי ההתאחדות המלצה לקזז מתשלום החודש החולף את כל סכומי הכרטיסים אשר נמצאים בתחום הבעייתי של כרטוס מחדש או מציאת טיסה אלטרנטיבית, במיוחד במקרים של לקוחות שכבר נמצאים בחו"ל, להם נדרשת מציאת חלופה זמנית ומהירה, ואשר הצעתכם להחזר באמצעות ה- BSP אינה מסייעת כלל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: