אא

קבוצת אפריקה ישראל ממשיכה את תנופת הפיתוח במזרח אירופה

חברת מלונות אפריקה ישראל החלה בימים אלו את "תקופת ההרצה" של מלון העסקים היוקרתי, אקווה מרין, בלב העיר מוסקווה. המלון, שהוקם בהשקעה של למעלה מ- 50 מיליון דולר, יחנך רשמית במהלך ינואר 2010, ויש בו צוות דוברי עברית ואוכל כשר למעוניינים.

Shutterstock Shutterstock
המלון, בבעלות החברה האחות מקבוצת אפריקה ישראל, אפ"י פיתוח, ממוקם במרחק של 15 דקות הליכה מהקרמלין והכיכר האדומה, ויש בו 159 חדרים, כ- 60 מהם חדרי עסקים משודרגים ושתי סוויטות נשיאותיות עם מרפסות פרטיות. כמו כן, במלון צוות דוברי עברית ואוכל כשר למעוניינים, מסעדת גורמה, מועדון בריאות הכולל סאונה יבשה ורטובה, חדרי טיפול וספא, טרקלין עסקים מפואר וחדרי ישיבות מאובזרים במערכות מולטימדיה משוכללות. בחדרי האורחים הותקנו מערכות טלוויזיה אינטראקטיביות משוכללות, כספות המאפשרות להטעין בתוכן את המחשבים הניידים ושירותי אינטרנט אלחוטי וקווי. המלון מציע שירות חדרים 24 שעות ביממה.

יעקוב סודרי, מנכ"ל חברת מלונות אפריקה ישראל, מציין כי "פתיחתו של מלון העסקים אקווה מרין במוסקבה בהשקעה של יותר מ- 50 מיליון $, מתווספת להשקעות אחרות של הקבוצה בתעשיית התיירות הרוסית ומתבצעת במקביל להמשך שדרוג המוצר התיירותי שלנו בישראל, בסך כולל של כ- 40 מיליון ש"ח".

סודרי מוסיף, כי "המלון החדש, בלב איזורי התיירות והבידור המשגשגים של העיר, מצטיין ביתרון חשוב נוסף לאנשי העסקים – נגישות יוצאת דופן. המלון נמצא במרחק הליכה קצר ביותר מתחנת הרכבת לשדה התעופה הבינלאומי של מוסקבה ובקרבתו גם שתי תחנות מטרו. בתנועה הסואנת של מוסקבה, זה הוא יתרון עצום לאיש העסקים המגיע לעיר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: