אא

רווחי אל על מסוכני הנסיעות גבוהים מאשר מהמכירה הישירה

מנתונים שהגיעו ל- passportnews עולה כי התמורה של אל על, המתקבלת לכרטיס, גבוהה בהרבה ממכירה באמצעות סוכני הנסיעות מאשר ממכירה דרך המוקד הישיר של החברה. אל על בתגובה: "אנחנו לא מפרסמים נתונים".

חברת אל על אמנם מפעילה מוקד טלפוני למכירה ישירה לציבור, המאוייש במאות מוקדנים 24 שעות ביממה, אך למרות שהמכירות דרכו הולכות וגוברות גם בחברה עצמה יודעים, שהתמורה המתקבלת לכרטיס גבוהה בהרבה כאשר הוא נמכר דרך סוכני הנסיעות ולא באמצעות מוקד המכירה הישירה.

גם עם תשלום 7% עמלה לטובת הסוכנים באל על יודעים כי בחישוב עלות מול תועלת, אז בשורה התחתונה, הם מקבלים מהסוכנים הכנסה ממוצעת גבוהה יותר לכרטיס מזו שמתקבלת מהמכירה דרך המוקד הישיר של החברה.

אם נחשב גם את ההוצאות הרבות שיש לחברה בהפעלת המוקד, אז נגלה הבדל של עשרות אחוזים לטובת המכירה דרך סוכני הנסיעות.

הדבר פשוט, סוכני הנסיעות מחפשים כאשר הם מוכרים גם להרוויח. אל על יוצאת בשורה של מבצעים, שעל חלקם הסוכנים לא מקבלים כלל עמלות.

הסוכנים בדרך כלל מוכרים את הכרטיסים עם המחירים היותר גבוהים, וגם בחברה מבינים היטב את התרומה שיש להם. באל על יודעים שעם כל הכבוד למוקד המכירה הישירה, בינתיים מי שמכניס להם את מרבית הכסף אלו עדיין סוכני הנסיעות.

מאל על נמסר בתגובה: "אנחנו לא מפרסמים נתונים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: