הטרגט של אל על ב-11 החודשים הראשונים של השנה: ממוצע הכנסות 83% וממוצע נוסעים 88%
השנה מתקרבת לסיומה ולפי נתונים שהחברה העבירה לסוכני הנסיעות, בעוד שסוכנים רבים יעמדו בטרגט מספר הנוסעים שהעמידה החברה, הרי שבטרגט ההכנסות הכספיות רוב הסוכנים נמצאים רחוק מאד מהטרגט. באל על מרוצים מהתוכנית.
Shutterstock
לקראת סיומה של השנה תמיד עולה השאלה האם סוכני הנסיעות הצליחו לעמוד בטרגט שהעמידה להם חברת אל על. כזכור, בתחילת השנה החברה הציבה לסוכנים שני טרגטים, האחד של הכנסה כספית והשנייה של מספר הנוסעים.
מבדיקת הנתונים שהחברה העבירה אתמול לסוכנים עולה תמונת המצב הבאה: בטרגט הכספי הסוכנים רחוקים מלעמוד ביעד והממוצע עומד כיום על 83% שוק. זה לפני שמחשבים את נתוני חודש דצמבר אבל כבר ברור שרוב הסוכנים לא יכולים לעמוד בטרגט זה.
מבחינת מספר הנוסעים מצב הסוכנים טוב בהרבה והממוצע בטרגט זה הוא 88%. יש סוכנים שעברו את היעד בהרבה, עוד לפני שמחשבים את חודש דצמבר.
מהחברה נאמר בשיחות עם סוכנים מסוימים, כי סוכנים רבים יצליחו לעמוד בטרגט השנתי של מספר הנוסעים. ידוע כי באל על מרוצים מאוד מהתוכנית המשולבת וסבורים כי היא טובה לשני הצדדים.
מבדיקת הנתונים שהחברה העבירה אתמול לסוכנים עולה תמונת המצב הבאה: בטרגט הכספי הסוכנים רחוקים מלעמוד ביעד והממוצע עומד כיום על 83% שוק. זה לפני שמחשבים את נתוני חודש דצמבר אבל כבר ברור שרוב הסוכנים לא יכולים לעמוד בטרגט זה.
מבחינת מספר הנוסעים מצב הסוכנים טוב בהרבה והממוצע בטרגט זה הוא 88%. יש סוכנים שעברו את היעד בהרבה, עוד לפני שמחשבים את חודש דצמבר.
מהחברה נאמר בשיחות עם סוכנים מסוימים, כי סוכנים רבים יצליחו לעמוד בטרגט השנתי של מספר הנוסעים. ידוע כי באל על מרוצים מאוד מהתוכנית המשולבת וסבורים כי היא טובה לשני הצדדים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}