אא

תכנית הכנס השנתי של סוכני הנסיעות

בין השאר ישתתפו בכנס, שיתקיים בחודש הבא, שר ההסברה והתפוצות, שר התיירות וסגנית שר התמ"ת. כמו כן, יתקיים יום עיון מקצועי בנושא מדיניות ואסטרטגיית השיווק של משרד התיירות לשנתיים הבאות, ועבודה בקבוצות להתוויית תכנית עבודה לענף. בחלק התרבותי מופעים של נדב אבוקסיס ולהקת גאיה.

Shutterstock Shutterstock
התאחדות סוכני הנסיעות פרסמה את התכנית לכנס השנתי של סוכני הנסיעות, שיתקיים ב- 26-28 בינואר במלון הרודס באילת.

את הכנס יפתחו שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ויו"ר ההתאחדות, קובי קרני. בנוסף, ייהנו המשתתפים ביום הראשון של הכנס ממופע של הסטנדאפיסט, נדב אבוקסיס.

היום השני של הכנס, 27.1, יפתח ביום עיון מקצועי, בהשתתפות מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, בנושא מדיניות ואסטרטגיית השיווק של משרד התיירות לשנתיים הבאות, תתקיים האסיפה הכללית השנתית ולאחר מכן יתקיים דיון על התפתחויות בחקיקה הצרכנית והשפעותיה הדרמטיות על ענף התיירות, בהשתתפות ח"כ אורית נוקד, סגנית שר התמ"ת ועו"ד יצחק קמחי, הממונה על הגנת הצרכן.

עידו אהרוני, ראש צוות מיתוג ישראל במשרד החוץ ירצה על ישראל כאישיות מותגית, ליאור צורף, סמנכ"ל שיווק חטיבות האונליין במיקרוסטופ ירצה על השפעות מעולם הטכנולוגיה וממיקרוסופט על עולם התיירות וינעל את ההרצאות, אהרון די קסטרו וראש תחום תייירות בגוגל ישראל, ידבר על ישראל תיירות און ליין, שיווק, מגמות והזדמנויות.

בערב תתקיים ארוחת ערב עם בילוי ב"שוק הנבטי" בחוות הגמלים שבערוץ נחל שלמה וכן הופעה של להקת גאיה.

ביום האחרון של הכנס, יום חמישי 28.1, תתקיים עבודה בקבוצות ודיון במליאה להתוויית תכנית עבודה לענף בהנחייה מקצועית של צוות מכון "מנהיגות" ושל נציגי הענף. לאחר מכן, יופיע אייל בר, מנכ"ל פרסום אקספרט, עם הצעה לקמפיין תדמית סוכני נסיעות בעידן האינטרנט. את הכנס יחתום, מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, עם ממצאי סקר תיירות וסיכום הכנס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: