אא

פרסום ראשון: אל על מכתיבה לסיטונאים את היעדים המועדפים

סערה בקרב סיטונאי התיירות לאחר שאל על החליטה לחלק את השוק בין הסיטונאים. הסיטונאים מתכננים אסיפת חירום. קובי קרני, הבעלים של רשת סיגנל תיירות ויו"ר איירתור, זועם: "מה זה השתגעתם באל על? זה אנטי מסחר. כיו"ר איירתור אני לא אתן לכך יד".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה פנתה היום לסיטונאי התיירות עם מחיר מיוחד לחבילות. אך אל על החליטה שהיא תחלק לפי בחירתה את השוק לפי יעדים. לכל סיטונאי, היא נתנה מספר קטן של יעדים שמבחינתה הוא חזק בהם, וליעדים אלו היא העניקה לסוכן מחיר מיוחד לחבילה. משמע, סיטונאי שלא קיבל מחיר מיוחד ליעד מסויים, יצטרך להפנות את הנוסעים שלו למתחרים.

אל על הזהירה את הסיטונאים שמי שינסה להתחכם ולמכור כרטיס טיסה במבצע, שלא דרך תנאי המבצע, ישלם קנס של 500 דולר לכל כרטיס.

הסיטונאים הזועמים לא מוכנים לקבל את תוכנית החלוקה של אל על ויקיימו בשבוע הבא ישיבת חירום מיוחדת.

יהודה זפרני, המשנה למנכ'ל אופיר טורס בתגובה לתכנית אל על: 'אני מקווה שבחברה יפעילו שיקול דעת נוסף לגבי התוכנית המוצעת כי בסך הכל רוב הסיטונאים אוהבים לעבוד עם אל על ורוצים לעבוד עם אל על. אבל בשוק תחרותי כמו בישראל הנזק שייגרם לאל על מהעדפת סוכנים למספר יעדים מצומצם יגרום להרחקה של סיטונאים לחברות תעופה אחרות ביעדים בהם שאין להם יתרון באל על. אני בטוח שזו לא הייתה כוונתם מתחילה. אני מצפה ומאמין שהשיטה שעבדה היא שתעבוד'.

קובי קרני, הבעלים של רשת סיגנל תיירות ויו"ר איירתור, אמר היום: "באל השתגעו, זה אנטי מסחר מה שהם עושים. אל על עצמה מציעה לציבור חבילות, ולסיטונאי נותנת רק 4 יעדים. יש משהו בולט מתחרות לא הוגנת?. כותבים לי מכתב בסגנון איום. אני 30 שנה בענף, מעולם לא קבלתי איומים מאל על, וזה מפקיד מאל על".

קרני ממשיך וכועס: "זה עניין של תפיסה חדשה, אני מקווה שבאל על השכל הישר יעבוד בסוף. הסיטונאים ידונו בעניין בישיבת חירום בשבוע הבא. אני כיו"ר איירתור, יכול להבטיח, לא ניתן יד לכך. אני בעד תחרות הוגנת. צריך להיות הגדרה מי סיטונאי. במקום שאל על תבוא לדבר יפה עם הסיטונאים, מוציאים לנו מכתבי איום".

קרני מציין עוד כי: "מי שכתב את המכתבים לא מבין כלום בתיירות. גם חוסר סגנון, חוסר הבנה בתיירות, חוסר הבנה במכירות. כך עושים שיתופי פעולה?".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: