אא

הסיטונאים מצפים שאלי כהן יורה על ביטול תוכנית החלוקה של אל על

באירוע הפרידה מאלי מסר, שנערך אמש, בו נכח אלי כהן, ציינו הסיטונאים כי הם מצפים שכהן ידאג לביטול התוכנית של חברת התעופה, לפיה אל על חילקה לכל סיטונאי יעדים מסויימים אותם הוא מורשה למכור. כהן, שהסתודד ארוכות עם דני סעדון, אמר בתגובה: "אני לא יודע על התוכנית".

Shutterstock Shutterstock
הסיטונאים, שהיו אמש במסיבת הפרידה, שנערכה לכבוד מנכ"ל אוסטריאן איירליינס הפורש, אלי מסר, האשימו בתוכנית את אלי כהן, סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על. האחרון, הגיע למסיבה לזמן קצר, ציין בתגובה כי הוא לא יודע על התוכנית.

הסיטונאים שהיו במקום אמרו כי כהן מודע לתוכנית ושלא יתנער מן העניין. במהלך המסיבה היו שיחות בין דני סעדון, מנהל סניף ישראל של אל על, שגם הוא נכח באירוע, ליו"ר איירתור והבעלים של רשת סיגנל טורס, קובי קרני. גם הבעלים של אופיר טורס, בועז וקסמן, שוחח עם סעדון. השיחות הוגדרו כקשות מאד.

סעדון גם הסתודד עם כהן ובשלב זה בוחר לא להגיב. במהלך השיחות עם סעדון, אמרו לו הסיטונאים: תשאירו את 2010 כמו שהיה ובמהלך השנה תזהירו את הסיטונאים שמי שלא ימכור יעד מסוים החברה תוכל לשלול ממנו מחירים מיוחדים, אך אל תעשו לנו תוכנית הפרדה חד צדדית בלי שיהיה לסיטונאים מה לומר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: