אא

הסיטונאים: אל על גורמת לנו לעבוד עם חברות אחרות

בכנס החירום של הסיטונאים, שהתקיים היום, הובעה תרעומת קשה ביותר כלפי חברת אל על, על כך שהיא דוחקת את הסיטונאים לפינה ולא מותירה להם הרבה ברירות. כעת מחכים הסיטונאים לפגישה מיוחדת עם אנשי אל על כדי לנסות להגיע להבנות.

Shutterstock Shutterstock
בכנס החירום של סיטונאי התיירות שהסתיים לפני זמן קצר, השורה התחתונה הייתה, תרעומת גדולה כלפי חברת אל על. הסיטונאים השמיעו ביקורת נוקבת ביותר וציינו במהלך הדיון המיוחד כי: "אל על גורמת לנו לעבור לעבוד עם חברות אחרות. אל על במו ידיה גורמת לנו להסיט תנועה למתחרים שלה בגלל ההתנהלות של החברה". הסיטונאים ציינו במהלך הדיון: "אנחנו רוצים לעבוד עם אל על, אך היא לא נותנת לנו את הכלים לכך, היא דחקה את הסיטונאים לפינה ומפסידה עבודה גדולה".

הסיטונאים מתכוונים להעביר מסר חד משמעי לאל על, שהם לא יקבלו תכתיב כזה כפי שהחברה מנסה לעשות עם רשימת היעדים של החבילות שהיא מנסה לכפות על הסיטונאים.

במהלך הדיון הובעה תרעומת על רון שחף מדיזנהאוז, שלמרות שהבטיח שיגיע לדיון, הודיע ברגע האחרון שהוא אינו משתתף. שחף אמר בתגובה: "נקבעה לי ישיבה דחופה ברגע האחרון. אני נלחם באל על כל יום. הם עושים מה שרוצים, עושים שיווק ישיר, ולא נותנים לסיטונאים כלים. הם נותנים לסיטונאים כביכול מחירים מיוחדים ויוצאים לשוק עם מחירים נמוכים יותר מכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: