אא

מלונאי אילת: הנזקים באי-יישום ההחלטה לאפשר לאל על לטוס לאילת עצומים

המלונאים החליטו להצטרף למלחמה שמנהלת אל על לאפשר לה לטוס לעיר הדרומית. שבתאי שי, מנכ"ל התאחדות בתי המלון באילת, מעריך כי העובדה שאל על עוד לא טסה לאילת תמנע את הגעתם של כ- 20,000 תיירים מאירופה לאילת בחורף הנוכחי.

Shutterstock Shutterstock
מלונאי אילת החליטו להצטרף למלחמה שמנהלת חברת אל על על הקו לאילת. שבתאי שי, מנכ"ל התאחדות בתי המלון באילת, אמר היום בהודעה מיוחדת: "מלונאי אילת מצפים שמשרד התחבורה יישם את החלטת השר לאשר לחברת אל על לפעול בקו נתב"ג-אילת".

שי מציין עוד כי: "הנזקים באי-יישום ההחלטה לאפשר לאל על לטוס לאילת הם עצומים. בחורף הנוכחי תמנע הגעתם של לפחות 20,000 תיירים מאירופה, שאמורים היו להוציא באילת על שירותי תיירות כ-15 מיליון דולר. היא תפגע במאמצים שעושים מלונאי אילת ביחד עם משרד התיירות, לצאת מהמשבר החריף שפגע בתיירות הנכנסת לעיר וביכולתה להתמודד עם התחרות ההולכת ומתעצמת עם יעדי התיירות באזור".

שי מציין כי: "חשוב להזכיר שפעילות אל על בקו בין נתב"ג לאילת תסייע לא רק לתיירות הנכנסת אלא גם לתיירות הפנים. הצגת מוביל שלישי בקו תגביר את התחרות, תשפר את השרות, ותוריד את המחירים, כל זאת לטובת הנופש הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: