אא

סוכני הנסיעות נגד אליטליה

טוענים כי החברה מטילה קנסות על הסוכנים בצורה חד צדדית. התאחדות סוכני הנסיעות לסוכנים: "חיוב שאינו מופיע בחוקי הכרטיס, גם אם מופיע בחוזר הנפרד אותו הפיצה חברת התעופה, אינו תקף לחיוב באמצעות מערכת ה-BSP ".

Shutterstock Shutterstock
סוכני הנסיעות פתחו חזית נגד חברת התעופה אליטליה, בגלל קנסות על כרטיסי טיסה שלא מופיעים בחוקי הכרטיס, שלטענתם הטילה עליהם החברה.

סוכנים הבהירו היום כי לא ישלמו לחברה בגין חיובים שלא מופיעים בכרטיס. מנכ'ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, שלח חוזר לסוכנים בנושא אליטליה, בו הוא מציין בין השאר כי: 'אנו מבקשים להבהיר כי אין בכוונת ההתאחדות להתערב בשיקולים המסחריים של חברת אליטליה או כל חברת תעופה אחרת. ההחלטות המסחריות של החברות אינן מעניינה של ההתאחדות. כל שיש לנו לומר מתמקד אך ורק ביישום המדיניות המסחרית של חברת התעופה באמצעות ה-BSP'.

פתאל מדגיש בחוזר כי: 'ADM יונפק אך ורק בגין מסמכי נסיעה אשר הונפקו בפועל, ADM יונפק אך ורק בגין סכומים או חיובים המופיעים בחוקי הכרטיס, אם אחד מהתנאים הנ'ל לא התמלא, מנועה חברת התעופה להנפיק לסוכן ADM באמצעות ה-BSP והיא יכולה לפנות אליו רק ישירות. אנו חוזרים ומדגישים, כי חיוב שאינו מופיע בחוקי הכרטיס, גם אם מופיע בחוזר הנפרד אותו הפיצה חברת התעופה, אינו תקף לחיוב באמצעות מערכת ה-BSP, ולסוכן הזכות לעשות DESPUTE'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: