אא

משה שמא: "אנחנו הרשת המובילה"

רשת יוטרוול מקיימת היום את הכנס השנתי שלה. סמנכ"ל הרשת, משה שמא, אומר לקראת הכנס: "אין משרד אחד שיצא מפה ולא הרוויח". במרכז הכנס, לראשונה, יתקיים דירוג ספקי הרשת, פרידה ממנכ"ל אל על, חיים רומנו, קבלת פנים למנכ"ל החדש, אליעזר שקדי וכן הרצאה של פרופ' ישראל אומן, זוכה פרס נובל לכלכלה.

Shutterstock Shutterstock
רשת יוטרוול מקיימת היום את הכנס השנתי שלה במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בת"א. במרכז הכנס, יעמוד לראשונה בענף התיירות דירוג ספקי הרשת בכמה קטגוריות. הרשת תיפרד היום ממנכ"ל חברת אל על, חיים רומנו, שינהל את הכנס. כמו כן מקווים ברשת יוטרוול להופעת בכורה של המנכ"ל הנכנס של אל על, אליעזר שקדי. באי הכנס יזכו לשמוע גם הרצאה של פרופ' ישראל אומן, זוכה פרס נובל לכלכלה.

משה שמא, סמנכ"ל רשת יוטרוול, אומר לקראת הכנס השנתי: "היתרון המרכזי שלנו הוא החשיבה האסטרטגית ואנחנו מובילים גם בטכנולוגיה. ברמה הטכנולוגית אין מי שמתקרב ליוטרוול. לא רק מה שקורה כיום, גם מה שיושב אצלנו בצינור הטכנולוגי. אחרים לא הגיעו לרמה של לחשוב על כך".

עוד אומר שמא: "אנחנו הרשת המובילה. החל ממקומות המכירה. ביחד יוטרוול מביאה לספקים שלה 120 נקודות מכירה. אין אף רשת שעושת את זה".

שמא מעביר בדבריו ביקורת מרומזת על המתחרים ואומר: "אנחנו לא עושים כנסים כדי להתחבק אחד עם השני. אנחנו לא עושים זאת בבתי מלון. רוב המשרדים שלנו הם עסקיים, אז אין להם זמן להעביר בבתי מלון 3 ימים". הראיון המלא עם שמא מתפרסם בגיליון החדש של עיתון 'פספורט', שיצא במהדורה מיוחדת לקראת הכנס של יוטרוול, ויחולק במהלך הכנס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: