אא

שר התיירות לסוכני הנסיעות: "אתם האנשים שאחראים לכך שבסוף יגיעו התיירים לארץ"

השר נשא דברים בכנס יוטרוול ופרט את הפעולות שנעשות כדי להביא לארץ מיליון תיירים נוספים: "בנינו תוכנית תלת שנתית, להתמקד בארבעה עוגנים. היעד המרכזי של התיירות להביא עוד מיליון תיירים, זה עוד 40 אלף מקומות עבודה, זה עוד 4 מיליארד שקל הכנסות למדינה".

Shutterstock Shutterstock

שר התיירות, סטס מסזינקוב אמר בכנס יוטרוול, הנערך בשעה זו במלון דייוויד אינטרקונטיננטל: "אני צריך לעבוד אצלכם, אתם האנשים שאחראים לכך שבסוף יגיעו התיירים לארץ. כשניהלנו את המו"מ הקולאליציוני, למדתי מההיסטוריה שתיק התיירות הפך לבחירה שלישית. אני לא מבקר פה מישהו מקודמיי או קודמותיי. זה תיק כלכלי ממדרגה ראשונה. אני מקווה שסוף סוף תהיה יציבות שלטונית והממשלה הזו תהיה עד סוף הקדנציה. מי שנכנס לפרוזדור של הלשכה שלי, לא יכול להבחין שיש שם תמונות של כל שרי התיירות, ממשה קול עד שרים שהתחלפו כל חצי שנה. בקשתי לסתום שם רווח, אין יותר תמונות. בשמונה חודשים, כן הצלחנו להחדיר מודעות בתוך הממשלה שזה לא משרד של אפשרות שלישית, אלא צריך יחס כמו שצריך למשרד כלכלי לכל דבר".

שר התיירות המשיך וציין כי: "אני מאמין בריצה למרחקים ארוכים. מכיוון שאני מתכוון להיות בתפקיד עד לסוף הקדנציה בנינו תוכנית תלת שנתית, להתמקד בארבעה עוגנים. היעד המרכזי של התיירות להביא עוד מיליון תיירים, זה עוד 40 אלף מקומות עבודה, זה עוד 4 מיליארד שקל הכנסות למדינה. אני מוכרח לציין שהתיירות מאד מעניינת את ראש הממשלה. כל תייר שיצא מפה מרוצה הופך להיות שגריר נאמן למדינת ישראל.

השר ממשיך ומפרט: "מה עושים כדי להביא מיליון תיירים. העוגן הראשון מתמקד בשיווק ממוקד ומפולח על פי קהלי יעד, גיאוגרפי, העושר הפיננסי וגם עפ"י הרגלי צריכה של תיירות. קהל שמשאיר פה בממוצע 1,600-1,700 דולר, שבא לפה עפ"י מוטיב של הדעת, דת, היסטוריה, תרבות. צריך לחפש את הערך מוסף שאין למדינות האחרות, זה ארץ הקודש שמרכזה ירושלים. הם ישתו קצת בירה בת"א, תיירות מרפא בים המלח, ינפשו באילת, יהיו בחרמון, יראו צפרות, יטעמו יינות. אוכלוסיית הבנגליסטים זה בנפשם לבקר פעם אחת בארץ הקודש. השוק השני המתפתח זה השוק הרוסי, בעקבות ביטול הוויזות השנה יבקרו 400 אלף תיירים מרוסיה, מספר מדהים. תוך 4 חודשים נבטל גם את הוויזות מאוקריאנה. השוק השלישי זה הקתולים, נישה רביעית זה יהודים שלא בטוח שנגענו בה נכון.יש לכם תפקיד מכריע, אתם יודעים מה קהל היעד, מה ערוצי הפרסום שאפשר להגיע אליהם, אנחנו כל הזמן מגייסים סוכני נסיעות בכל העולם שרוצים לשווק את מדינת ישראל. סוכן נסיעות אחד לא טוב יכול לגרום נזק על עשרה סוכנים טובים".

במהלך הכנס חולקו פרסים לחברות אשר נבחרו בסקר הספקים של רשת יוטרוול. לאחר חלקות הפרסים הרצה פרופ' ישראל אומן, זוכה פרס נובל בכלכלה תורת המשחקים. בשלב הזה רבים כבר נטשו את האולם.





דני סעדון, מנכ"ל סניף ישראל באל על ואיזי מדם, מנכ"ל איזי טרוול


דני סעדון עם איזי מדם ועופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל






יורם מוטעי, מנכ" קשרי תעופה, שנבחרו במקום הראשון בקטגוריית הצ'רטריסטים הטובים ביותר ובמקום השלישי בקטגוריית החברות המובילות בשירות


אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן, מקבל את פרס המקום הראשון בקטגוריית חברות השכרת הרכב החשובות ביותר


יעל ברזילי מקונטיננטל מודה על קבלת הפרס בשם חברת התעופה שנבחרה למקום השני בקטגוריית חברות התעופה הזרות החשובות ביותר


חיים רומנו ופרופ' ישראל אומן





עופר קיש מקבל את פרס המקום הראשון בקטגוריית חברות התעופה הזרות החשובות ביותר בישראל


חיים רומנו, מנכ"ל אל על, נושא דברים בשם החברה, שזכתה במקום הראשון בשתי קטגוריות: החברות המובילות בשירות והחברות החשובות ביותר בענף

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: