אא

ישראייר תתאים את מטוסיה לנוסעים עם מוגבלויות

ישראייר בשיתוף עם המרכז הישראלי לנגישות של עמותת שק"ל פועלים להתאמת מטוסי האיירבס 320A החדשים של החברה לנכים ולבעלי מוגבלויות

Shutterstock Shutterstock
בימים אלו יוצא לדרך שיתוף פעולה ייחודי בין המרכז הישראלי לנגישות של עמותת שק"ל לבין חברת ישראייר שמטרתו התאמת השירותים והנגישות של מטוסי חברת ישראייר לנכים ולבעלי מוגבלויות מעבר לתקנים הסטנדרטיים. זוהי בשורה חשובה עבור ציבור הנכים, שיזכו ליהנות מחוויית טיסה משופרת, בדגש על התאמה לצרכיהם הספציפיים.

כפי שפורסם לא אחת, במהלך שנת 2010 צפויים להצטרף לצי המטוסים של חברת ישראייר שלושה מטוסי איירבס 320-A חדשים, אותם רכשה החברה מחברת איירבאס. בימים אלה שוקדת החברה על תכנון פנים המטוס ובמסגרת מהלך זה פנתה החברה למרכז לנגישות, על מנת ללמוד לעומק את צרכיו של קהל הנכים ובעלי המוגבלויות. בעקבות שיתוף הפעולה עם המרכז הישראלי לנגישות פועלת כעת ישראייר להתאמת המושבים במטוסים החדשים, כך שיאפשרו קימה וישיבה פשוטה יותר לנכים, התאמת תאי השירותים לנוחות הנוסע הנכה, והצטיידות בכיסאות גלגלים מיוחדים המותאמים להתניידות במעבר המטוס.

נושא המוגבלויות הינו חלק בלתי נפרד מההדרכות והרענונים התקופתיים שעוברים דיילי ישראייר. בעקבות שיתוף הפעולה עם המרכז לנגישות וכחלק מתהליך הנגשת המטוסים יורחבו ההדרכות המקצועיות לצוותי האוויר והקרקע ויועברו על ידי אנשי המרכז לנגישות. ההדרכות יעסקו בנושא הקניית הביטחון המירבי לנוסע עם מוגבלויות. כמו כן יותאם חומר הדרכה אלקטרוני לתחנות ישראייר בחו"ל. ד"ר אבי רמות, מנהל המרכז הישראלי לנגישות של עמותת שק"ל: " מידי שנה טסים כ 40,000 נוסעים עם מוגבלויות שונות. התאמת המטוסים לאוכלוסיית נוסעים זו הינה מטרה חשובה ביותר, ואנו מברכים את ישראייר על החלטתה לחבור אלינו ולאפשר לנכים ולבעלי המוגבלויות לטוס ביתר קלות ליעדים השונים"

ישראל בן חיים, מנכ"ל ישראייר: " ישראייר משקיעה מחשבה רבה בשיפור חווית הטיסה ואיכותה עבור כלל קהל הנוסעים, וביניהם גם הנוסעים בעלי המוגבלויות. מתוך תפיסה זו החלטנו לפנות למרכז הישראלי לנגישות והתייעצנו עימם כיצד ניתן להתאים את המטוסים כך שיהיו נוחים ונגישים עבור ציבור הנכים, הרבה מעבר לדרישות הסטנדרטיות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: