אא

הבשורה החדשה של משרד התיירות: הגולף יביא תיירים לישראל

נמצא הפתרון להבאת התיירים לישראל. משרד התיירות יוזם הקמה של 16 מגרשי גולף ברמה בינלאומית, בהשקעה של 760 מיליון שקלים במהלך 15 השנים הקרובות, ומאמין שהיא תביא לתפוקה של 3 מיליארד שקלים ולגידול של 20% בתפוסת החדרים השנתית בישראל.

Shutterstock Shutterstock
השקעה בהיקף של 760 מיליון שקלים להקמת 16 מגרשי גולף ברמה בינלאומית, במהלך 15 שנים, תניב למשק הישראלי תפוקה כוללת בערך נוכחי של כ- 3 מיליארד שקלים, כך קובעת תוכנית אב לתיירות גולף, אותה יזם ומוביל משרד התיירות, בשיתוף עם מינהל מקרקעי ישראל.

עוד קובעת התוכנית, שאושרה בימים האחרונים, כי השקעה זו תביא להכפלת ההוצאה הממוצעת לתייר ולגידול של כ- 20% בתפוסת החדרים השנתית בישראל.

במהלך החודשים הקרובים יבצעו משרד התיירות ומינהל מקרקעי ישראל, בדיקת היתכנות סטטוטורית ושיווקית ל- 3-5 אתרים פוטנציאלים למתחמי גולף, ולאחריה יתבצע תכנון מפורט של 1-2 מתחמים. האתרים שיבחנו נמצאים באזור אילת, אזור השפלה , ים המלח, טבריה וחדרה.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "פיתוח תיירות הגולף יגוון את המוצר התיירותי, יעודד השקעות מקומיות ובינלאומיות בעלות ערך גבוהה למשק בהיבט התיירותי, העסקי, התעסוקתי והפיתוח האזורי. בנוסף, עשרות אלפי תיירי הגולף שיגיעו לישראל מידי שנה, יסייעו לישראל בתחרות על לב התייר מול מדינות האזור, בהן מצרים, ירדן ובמדינות אגן הים התיכון, שהפכו זה מכבר ליעדים לתיירות הגולף".

במהלך 20 השנים האחרונות מספר מגרשי בגולף והשחקנים בעולם כמעט והכפיל עצמו. על פי ההערכות, ישנם כ- 33 אלף מגרשים ברחבי העולם וכ- 55 מיליון שחקנים. מסקר שערכה חברתOxford Economics עולה כי תיירי גולף מוציאים בין 180-150 אירו ליום בביקור קצר ו- 250 אירו ליום בחופשה בת שבוע. כן מצא הסקר כי בשנת 2006, הפיקה תיירות הגולף באירופה, במזה"ת ובאפריקה, הכנסות ישירות בסך של 2.7 מיליארד אירו וכי כ- 60 אלף איש במדינות אלו הועסקו בענף.

תכנית האב בוחנת ומתייחסת להיבטים שונים בתיירות הגולף, בהם המגמות העכשוויות והעתידיות, ביקושים ומאפיינים של תיירי הגולף, מתקני הגולף והיבטים סביבתיים בתכנונם, כדאיות כלכלית ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: