אא

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל: יעד של 4 מיליון מבקרים בשנת 2012 הינו יעד ריאלי

להערכת יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל ומנכ"ל הלשכה התוכנית שהציג שר התיירות הינה תוכנית ריאלית, אשר ייחודה ברמת המחוייבות המוצגת בה, בפריסה רחבה של נושאים ובבנייתה כתוכנית תלת שנתית עם יעדי ביניים, אך הצלחתה מותנית בשיתוף פעולה של הממשלה והסקטור הפרטי.

Shutterstock Shutterstock
הנהלת הלשכה סבורה כי התוכנית שהציג שר התיירות להשגת יעד של 4 מיליון מבקרים בשנת 2012 עונה על הדרישות להצלחה, שכן היא נבנתה כתוכנית תלת-שנתית, המתייחסת למכלול היבטים, כגון: הגדלת תשתיות אכסון, קיבולת תעופה, תקציבי שיווק, כוח אדם ושיפור המוצר התיירותי, והיא תואמת את ההערכות של התאחדות המלונות, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, וכן עבודת המחקר של ארנסט & יאנג ועבודה שנעשתה ע"י ועדה ציבורית, במסגרת כוח המשימה בראשות מיכאל פדרמן.

המבחן בהשגת היעד מחייב, לדבריהם, שיתוף פעולה בשני מישורים:
• המישור הממשלתי: הנעת תהליך של תוספת חדרי אכסון, המשך ליברליזציה בתחום התעופה, המשך הסרת חסמים ושמירה על רמת תקציבי שיווק. לצורך כך נדרש שיתוף פעולה של משרד האוצר, מנהל מקרקעי ישראל, משרד הפנים, ועדות מקומיות ומחוזיות לאישורי בנייה, משרד התחבורה וכן גיבוי של ראש הממשלה.
• המישור של הסקטור הפרטי: סינכרון של פעולות השיווק של משרד התיירות עם פעולות השיווק של הסקטור הפרטי וקביעת תוכנית שיווקית מושכלת ומוסכמת.

לדעת הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת המבחן של התוכנית אינו רק בהתייחסות להשגת יעד של 4 מיליון מבקרים, אלא גם בהתייחסות לפלחי שוק ותרומתם למשק.

הנהלת הלשכה מציינת, כי בשנים האחרונות השתקמו צינורות השיווק של התיירות לישראל, סיטונאים מחו"ל חזרו לעבוד עם ישראל, נכנסו סיטונאים חדשים, הוגדלו תקציבי שיווק, חוזק שיתוף הפעולה בין הסקטור הפרטי למשרד התיירות במסגרת פורום השיווק, גדלה פעילות של חברות תעופה ברשת נתיבים ובתדירויות, בוטלו ויזות מרוסיה והתפתחה תנועה משווקים חדשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: