אא

מנכ"ל משרד התיירות מתריע מפני מחסור צפוי של אלפי חדרי מלון

בדיון שהתקיים הבוקר [יום ג'] בוועדה לביקורת המדינה, בנושא כפר הנופש בפלמחים, אמר נועז בר ניר, כי המשרד פועל להגדלת כמות החדרים, כדי לעמוד ביעדים שהמשרד הציב ובעניין כפר הנופש אמר, כי המשרד ימשיך לתמוך, כל עוד יישמרו ערכי הטבע והסביבה והחקיקה בנושא והפרוייקט ישמש למטרות מלונאות.

Shutterstock Shutterstock
בר ניר ציין כי משרד התיירות נערך להגעתם של מיליון תיירים נוספים תוך שלוש שנים, כיעד המשרד ובעקבות היציאה ההדרגתית מהמשבר הכלכלי העולמי, ויפעל להוספת 2,500 חדרים למלאי הקיים, בכל רחבי הארץ, כדי לעמוד ביעד של 5 מיליון תיירים משנת 2015 ואילך.

נועז בר ניר: "מלאי החדרים הקיים בישראל, על סוגיו השונים, לא תואם את הביקושים הצפויים להתחדש ולהתגבר בחודשים ובשנים הקרובות עם היציאה מהמשבר הכלכלי העולמי. משרד התיירות ימשיך לעודד יזמים מהארץ ומחו"ל לבנות בתי מלון בישראל ולגוון את ההיצע האיכסוני, ואלו יביאו להורדת מחירים ועמידה בביקושים הצפויים".

"בימים אלו משלים משרד התיירות הליך העברת מרכז ההשקעות ממשרד התמ"ת למשרד התיירות, מעבר אשר יסייע בפישוט ההליך הבירוקרטי. בנוסף יפעל המשרד להגדלת תקציב חוק לעידוד השקעות הון לבניית בתי מלון, איתור קרקעות ושיווקן ומתן מענקים וסיוע ליזמים".

בנושא כפר הנופש בפלמחים ציין בר ניר, כי משרד התיירות ימשיך לתמוך בפרוייקט, כל עוד יישמרו ערכי הטבע והסביבה והחקיקה בנושא, לצד התחייבות היזמים כי הפרוייקט נועד לשימוש מלונאי בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: