אא

דיזנהאוז מכפילה את הסיורים הלימודיים בשנה הקרובה

תתכוננו לטוס לסין, ברזיל, תאילנד, הודו והריביירה. רון שחף: "דיזנהאוז עם הפנים לסוכנים. אנו רואים בסיור הלימודי קשר בלתי אמצעי בין החברה לסוכנים, תוך העברת מידע חשוב, מקצועי ומעניין".

Shutterstock Shutterstock
חברת דיזנהאוז תיירות ותעופה החליטה להכפיל את מספר הסיורים הלימודיים לסוכנים, מתוך מטרה שאלה יהוו כלי מכירתי רחב היקף. כבר בחודשים פברואר ומרץ של שנת 2010 מתוכננים לצאת סיורים למגוון יעדים, בהם: בייג'ין-סין, ברזיל, תאילנד, דרום הודו, פרובאנס והריביירה, רומניה ודרום ספרד.

הרעיון בסיור הלימודי הוא פינוק הסוכן בחופשה מהנה תוך שילוב תכנים לימודיים על אותו יעד החל מתרבות, היסטוריה, פולקלור, אומנות, טבע ועוד. המטרה הסופית היא שאותו סוכן, שיצא לסיור, יידע יותר על היעד בבואו למכור טיול מאורגן או טיול לנוסע העצמאי.

לדברי רון שחף, מנכ"ל דיזנהאוז תיירות ותעופה: "כחלק ממגמה מתמשכת לשיפור השירות ללקוח במפגש עם סוכן הנסיעות, חברת דיזנהאוז תיירות ותעופה החליטה להשקיע בסוכנים על מנת שיהוו "בנק ידע" לכמה שיותר יעדים בעולם. הוצאת סוכנים לסיורים לימודיים מהווה חלק מהאסטרטגיה השיווקית שהחברה מאמינה בה: דיזנהאוז עם הפנים לסוכנים. אנו רואים בסיור הלימודי קשר בלתי אמצעי בין החברה לסוכנים תוך העברת מידע חשוב, מקצועי ומעניין".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: