אא

ניהול מלון הרודס אילת עובר לידי רשת פתאל

כך סוכם היום [יום ב'], כחלק מעסקת אזורים, בין דוד פתאל ליואב איגרא, המחזיק ב-50% מהמלון. משרדי איגרא ינהלו את מכירת זכויות הנופש בקומפלקס, שמירת חזות המלון ושיווק השטחים המסחריים.

Shutterstock Shutterstock
מלון הרודס ינוהל על ידי רשת פתאל, כך סוכם היום בין יואב איגרא, המחזיק ב-50% מהרודס, לבין דוד פתאל, אשר רכש לאחרונה את חברת אזורים תיירות, שהחזיקה ב-50% הנותרים של המלון.

במסגרת ההסכם נקבע כי רשת פתאל תנהל את המלון, כולל שיווק, תפעול וכל הצדדים הניהוליים של המלון, כאשר משרדי איגרא יהיו אחראיים על נושא מכירת זכויות הנופש בקומפלקס, ניהול השטחים המסחריים וכן על הנראות והצד החזותי של המלון.

בנוסף, כולל ההסכם גם תכנון להקמת בניין נוסף בקומפלקס, המיועד לבעלי זכויות נופש, אשר יכיל 136 סוויטות. תחילת הבניה מתוכננת לתחילת 2011.

דוד פתאל: "איגרא הקים את אחד המלונות היפים בעולם וכן אחד ממותגי המלונאות הידועים בישראל, ובכוונתנו להשתמש בידע ובניסיון שצברנו בכדי להביא אותו לשיאים חדשים. אין לי ספק שהרודס יהפוך במהרה לחוד החנית של המלונות באילת ובישראל".

יואב איגרא: "הניסיון העתיר של פתאל בניהול מלונות הוא נכס למלון הרודס ואני מברך על החיבור בינינו".

הרודס הוקם לפני 10 שנים, כאחד מהפרויקטים הייחודיים בתחום התיירות בישראל - הן מבחינת הקונספט והן מבחינת האדרכילות. המלון מעוצב כארמון והוא כולל את הפאלאס , הויטלאיס והרודס פורום .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: