אא

פרוייקט דירוג הצימרים IBB יורחב מהגליל לכל הארץ

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, החליט על המהלך בעקבות הצלחת הפרוייקט בגליל, שנעשה ביוזמת המשרד לפיתוח הנגב והגליל, בשיתוף עמותות התיירות. מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל: "אימוץ הפרויקט לכלל הארץ מעיד על איכותו של המוצר שפיתחנו ואני שמח על כך".

Shutterstock Shutterstock
ענף התיירות הכפרית והצימרים בגליל מתפתח מאוד ומהנתונים השנתיים עולה כי הוא מגלגל מחזור של מיליארד שקלים בשנה. בישראל ישנם כ- 9,000 צימרים וחדרי אירוח, בהם נופש הקהל הישראלי בעיקר בסופי שבוע, חגים וחופשות, ומספק תפוסה של כ - 38%.

כחלק מהמדיניות של המשרד לפיתוח הנגב והגליל לפיתוח ושגשוג של הפריפריה, נולדה יוזמת מערכת דירוג ה- Israel b&b , אשר בוחנת 140 קריטריונים שונים, בהתאם לתקנים בינלאומיים ומדרגת את חדרי האירוח בהתאם לרמות A, B ו-C, הקובעות את רמת הצימר ואיכויות השירות בו. קריטריונים לדוגמה: סוג הכרית/המזרן, ניקיון במקומות לא קונבנציונאליים, מרחק הצימר מהלול או הרפת, גודל החדר, רעש המזגן, אמת בפרסום / התאמה במחיר.

התיירנים עוברים סדנא וביקורת באתר האירוח ע"י יועץ המוכר מטעם משרד התיירות. בסוף התהליך הם מתחברים למערכת אינטרנטית, המאפשרת סנכרון הזמנות און ליין , לצד דירוג הצימר, מחיר הלינה, אטרקציות קרובות לצימר ועוד. מחוץ לחדר הצימר נתלה שלט המצביע על השתתפותו בפרויקט הדירוג ותעודה המעידה על דירוג הצימר.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הרחבת פרויקט ה-IBB מהגליל ואזור הצפון לכלל הצימרים בישראל, תתרום לשיפור המוצר התיירותי של ישראל ותביא לעלייה בביקושים, שיובילו להרחבת התעסוקה בפריפריה, בה מרוכזת מרבית התיירות הכפרית בישראל."

משה דוידוביץ', מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, כזרוע מבצעת של המשרד לפיתוח הנגב והגליל: "היכולת שלנו לאתר את צרכי השטח, מתוקף היותנו זרוע של משרד ממשלתי שממוקמת במרחב בו היא פועלת, מאפשרת לנו ליזום פרויקטים ייחודיים, להוביל את המוצר עד לבשלות ולהעביר אותו הלאה לטיפול המדינה. בכך, אנו ממצים את שליחותינו לפתח את הגליל ואת כלכלת הגליל מבפנים. אימוץ הפרויקט לכלל הארץ מעיד על איכותו של המוצר שפיתחנו ואני שמח על כך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: