אא

ירידה של כ- 7% בקרב הישראלים המתכוונים לנפוש בתורכיה במהלך 2010

מסקר שנערך לקראת יריד IMTM 2010 עולה כי חלו שינויים גדולים בכוונות הנופש של הישראלים בשנת 2010 לעומת 2009. אייל שמואלי: "התורכים מתכוונים להגיע ליריד התיירות על מנת לעשות את מרב המאמצים לבלום מגמת ירידה זו, ולפתות את התייר הישראלי לשוב ולנפוש במדינתם".

Shutterstock Shutterstock
מסקר שנערך השבוע על ידי מכון הסקרים גיאוקרטוגרפיה לקראת יריד התיירות הבינלאומי של ישראל, IMTM 2010, שיתקיים בתאריכים 9-10 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב, עולה כי בקרב הישראלים המתכוונים לנפוש בחו"ל במהלך שנת 2010, רק כ- 9% הצהירו שיעשו זאת בתורכיה, לעומת 16% ב- 2009.

עוד עולה מהסקר כי חלה עלייה של כ- 12% בקרב הישראלים המתכוונים לנפוש בשנת 2010 במזרח הרחוק וביוון, קפריסין והאיים .

כמו כן, ניכר גידול של כ- 10% בקרב הישראלים המתכוונים לנפוש באירופה , גידול של כ- 8% בקרב הישראלים המתכוונים לנפוש בסיני וגידול של כ- 4% בקרב הישראלים המתכוונים לנפוש באמריקה .

בנוסף, 62% מהישראלים מתכוונים לנפוש במהלך שנת 2010, כשמתוכם 23% ינפשו בארץ, 21% בחו"ל, 15% מתכוונים לנפוש גם בארץ וגם בחו"ל, ו- 3% מתכוונים לנפוש אך עדיין לא החליטו היכן. שיעור המתכוונים לצאת לנופש עולה עם העלייה ברמת ההשכלה וברמת ההכנסה, ונמוך יחסית בקרב מבוגרים . בשנה שעברה הצהירו 66% מהנשאלים כי הם מתכוונים לנפוש – כך שהשנה חלה ירידה של 4 אחוזים.

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של Israel Travel News ומיזמי IMTM, אומר: "משבר היחסים בין תורכיה וישראל נותן את אותותיו וגורם לתייר הישראלי לחפש מקומות אחרים לנפוש בהם. התורכים מודעים לבעיה, והם מתכוונים להגיע השנה ליריד התיירות על מנת לעשות את מרב המאמצים לבלום מגמת ירידה זו, ולפתות את התייר הישראלי לשוב ולנפוש במדינתם. כל זה באמצעים שיווקיים שונים ויצירתיים. יריד התיירות פתוח לקהל הרחב משעות הצהריים ואני מזמין את כולם להגיע ולהתרשם מפסטיבל תיירות ססגוני המורכב מביתנים של עשרות מדינות ומפעילי תיירות ישראליים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: