אא

יריד התיירות FITUR ייפתח ביום ד' במדריד

היריד הגדול לשוק הלטיני יימשך ארבעה ימים וצפויים להשתתף בו למעלה מ- 11,500 מציגים מ- 170 מדינות וכן כ- 220,000 מבקרים, מתוכם כ- 65,000 קהל מקצועי. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שיפתח את פעילות הביתן הישראלי, יקבל פרס על סרטון משרד התיירות בקטגוריית תיירות דתית.

Shutterstock Shutterstock
הביתן הישראלי ביריד ישתרע על שטח של 380 מ"ר וישתתפו בו נציגי תעשיית התיירות הישראלית: חברות תעופה, בתי מלון, סוכנויות נסיעות ועוד. במסגרת היריד יציג מוזיאון ישראל עותק של מגילות ים המלח, תוקם עמדת הצבעה עבור מועמדותו של ים המלח בתחרות שבעת פלאי תבל ויחולקו צמידים עם ברכה מקברי צדיקים בגליל. כמו כן תיערך קבלת פנים לסיטונאים מאמריקה הלטינית, בשיתוף עם חברת אל-על, בה יופיע הזמר פבלו רוזנברג.

שר התיירות ונציגי המשרד יקיימו במהלך היריד פגישות עם סוכנים בכירים, חברות תעופה ומארגני תיירות מובילים לצד ראיונות, מפגשים עם התקשורת ומסיבות עיתונאים, במטרה לעודד את התיירות לישראל ולהגביר את שיתוף הפעולה בין המדינות. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "משרד התיירות ממשיך במאמצי השיווק הממוקד וביצירת קשרים עם גורמי התיירות הבכירים בשווקים החדשים, לרבות מפגשים עם מעצבי דעת קהל, סיטונאי תיירות וגורמי הממשל והתקשורת, זאת כחלק מהתוכנית התלת שנתית שיעדה המרכזי הוספת עוד מיליון תיירים תוך 3 שנים".

במהלך היום הראשון ליריד יקבל השר מיסז'ניקוב פרס מטעם הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע תיירותי - art&tur, על זכיית סרטון משרד התיירות: Israel – an intimate journey to the holy land, בקטגוריה תיירות דתית. התחרות התקיימה בפורטוס-פורטוגל בחודש ספטמבר והסרטון, שהופק על ידי משרד התיירות, בשיתוף חברת "אלבטרוס", נבחר על ידי שופטים בכירים מעולם הקולנוע ונציגי מדינות רבות.

ביום ב', 25.1.10, יחתום שר התיירות על הסכם תיירות עם עמיתו, שר התיירות הפורטוגלי, ברנרדו טרינדד . הסכם התיירות מיועד להביא לגידול בתנועת התיירות בין המדינות, תוך הרחבת הפעילות המשותפת בתחומי התיירות הרפואית, הכפרית והדתית-נוצרית. כן כולל ההסכם שיתוף פעולה בתחום הכשרת כ"א, חילופי מומחים, הפצת חומרים תיירותיים, חילופי מידע ועוד.

במהלך שנת 2009 ביקרו בישראל למעלה מ-50,000 תיירים מספרד. ממרכז ודרום אמריקה הגיעו לישראל למעלה מ-70,000 מבקרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: