אא

עובדי קבוצת סיגנל טורס קיבלו את השנה ב"פאנץ' ליין"

במסגרת האירוע, נערך משחק – "עובדי סיגנל - פעם והיום" והתקיימה תחרות כישרונות "פסטיגנל 2010".

Shutterstock Shutterstock

עובדי הקבוצה חגגו את פתיחת שנת 2010 במסיבה מלאת שמחת חיים במועדון ה"פאנץ' ליין" בתל אביב. באירוע השתתפו רבים מעובדי הרשת הקמעונאית של הקבוצה בכל רחבי הארץ, חברות הבת: כרמל שרותי תיירות, כרמל לג'נד, איזי גו אירועים ונופש קבוצות, איזי טרוול, איזי גו תיירות ונופש ישיר, סיגנל כנסים וכן שלוחת סיגנל טורס בשדה התעופה בן גוריון.

במסגרת האירוע, נערך משחק – "עובדי סיגנל - פעם והיום", שכלל מצגת תמונות של מספר עובדי החברה בילדותם וכלל העובדים נתבקשו לזהותם – זה לא היה קל....

גולת הכותרת של האירוע היתה תחרות "פסטיגנל 2010" – תחרות כישרונות, במסגרתה הציגו עובדי החברה מופעים בתחום השירה, הריקוד והנגינה. צוות השופטים כלל את קובי קרני, מנכ"ל קבוצת סיגנל טורס, שהביע בקיאות מופלאה בתחום המוסיקה והמחול, אילן גיל, סמנכ"ל הכספים של החברה, שנתן את קולו המקצועי והענייני ועדן חכם, נציג מועדון ה"פאנץ' ליין" וזמר מופלא בפני עצמו.

שי קוטנר מחברת "איזי גו תיירות ונופש ישיר" זכה במקום הראשון על ביצוע של ריקוד הפולקלור "חלומות". שי ייהנה מחופשה זוגית בכפר הנופש גונן בצפון ומטיפול ספא מפנק. אורי רותם מחברת "איזי טרוול" זכתה במקום השני על ביצוע ריקוד אירי מרשים ומיכל זוסמן מסניף סיגנל טורס ירושלים זכתה במקום השלישי על ביצוע השיר "עניין של זמן" של גידי גוב.

במהלך הערב, בין מנה למנה, הנעימו המלצרים המזמרים בשירי שואו-קברט ומחרוזות שירים ישראליים וסחפו את כל העובדים למסיבת ריקודים סוערת ועליזה, שנמשכה עד אחרי חצות.





השופטים אילן גיל, קובי קרני ועדן חכם ברגע של תמימות דעים


רכבת "סיגנל טורס"


יואב קרני וצוות "סיגנל טורס"



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: