אא

"פתאל" במקום הראשון בסקר מודעות בלתי נעזרת

מסקר שערך מכון "הגל החדש" על מותגי המלונאות בישראל בדצמבר 2009 עולה כי "פתאל", המותג הצעיר ביותר בשוק, הצליח לעקוף את הוותיקים ממנו ולהשיג את המודעות הגבוהה ביותר מבין מותגי המלונות.

Shutterstock Shutterstock

המותג, שנוסד רק לפני 10 שנים, עלה בסקר מ- 27% ל- 35.4% - גידול של 8.4% במודעות. במקום השני נמצאת רשת מלונות דן עם 24.5%, אחריה ישרוטל, שירדה מהמקום הראשון למקום השלישי, עם 19.9%. לאחר מכן נמצאים שרתון, הולידיי אין וקלאב הוטל.

עוד עולה מהסקר כי פתאל הוא המותג היחיד שנמצא בעליה חדה במודעות הבלתי נעזרת.

יש לציין כי פתאל ביצע בשנים האחרונות מספר מהלכים משמעותיים, בהם רכישת מלונות שרתון לשעבר והשקת המותג לאונרדו בישראל.




מחקר אומניבוס – מותגי מלונות אוגוסט 2007 – דצמבר 2009

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: