"פתאל" במקום הראשון בסקר מודעות בלתי נעזרת
מסקר שערך מכון "הגל החדש" על מותגי המלונאות בישראל בדצמבר 2009 עולה כי "פתאל", המותג הצעיר ביותר בשוק, הצליח לעקוף את הוותיקים ממנו ולהשיג את המודעות הגבוהה ביותר מבין מותגי המלונות.
Shutterstock
המותג, שנוסד רק לפני 10 שנים, עלה בסקר מ- 27% ל- 35.4% - גידול של 8.4% במודעות. במקום השני נמצאת רשת מלונות דן עם 24.5%, אחריה ישרוטל, שירדה מהמקום הראשון למקום השלישי, עם 19.9%. לאחר מכן נמצאים שרתון, הולידיי אין וקלאב הוטל.
עוד עולה מהסקר כי פתאל הוא המותג היחיד שנמצא בעליה חדה במודעות הבלתי נעזרת.
יש לציין כי פתאל ביצע בשנים האחרונות מספר מהלכים משמעותיים, בהם רכישת מלונות שרתון לשעבר והשקת המותג לאונרדו בישראל.
מחקר אומניבוס – מותגי מלונות אוגוסט 2007 – דצמבר 2009
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}