אא

'קיי טורס' בשיתוף אמדאוס משיקה מערכת הזמנת בתי מלון לשרות הסוכנים

המערכת מחוברת ישירות לבתי המלון ומאפשרת ביצוע הזמנה ישירות ממסך הויסטה. הלקוח נהנה ממחירים מיוחדים של קיי טורס ויוצא מהארץ מצוייד בשובר Pre Paid והסוכן מקבל בארץ את העמלה בשיעור 15%. רשת המלונות הראשונה שניתן להזמין באמצעות המערכת היא רשת IHG העולמית.

Shutterstock Shutterstock
מערכת ההזמנות החדשה של "קיי טורס", בשיתוף עם חברת אמדאוס, מאפשרת לסוכני הנסיעות לבצע הזמנות מקוונות .

הסוכן מתחבר למערכת החדשה מתוך מערכת אמדאוס-ויסטה, באמצעות הקישורית של "קיי טורס", הממוקמת בסרגל האינטראקטיבי. המערכת מציגה את כל סוגי החדרים הזמינים במלון בתאריכים המבוקשים, תוך התיחסות לכלל המיסים המקובלים במקום. ההזמנה מבוצעת ישירות במערכת ההזמנות של המלון הנבחר והסוכן מקבל אישור הזמנה של המלון עצמו.

הלקוח נהנה ממחירים מיוחדים של "קיי טורס" ויוצא מהארץ מצוייד בשובר Pre Paid של "קיי טורס". הסוכן מקבל את העמלה, בשיעור של 15% , מיידית כמו בכל הזמנה רגילה אצל כל ספק מקומי.

אבי קפצן, מנכ"ל חברת "קיי טורס", שעמל במשך שנים על פיתוח המערכת, מספר כי: "המוטו שלנו בהזמנות בתי מלון הוא שבזמן שחברות תעופה, ספקים ובתי מלון מורידים עמלות לסוכנים, אנחנו מעלים עמלות ומייצרים קישור ישיר בין סוכן הנסיעות ללקוח. העיקרון, שתמיד הינחה אותנו, הוא שאנחנו לא עובדים ישירות עם הקהל, אלא אך ורק עם סוכן נסיעות".

"הלכנו למהלך הזה עוד כשכל נושא הטכנולוגיה הזו היה בחיתולים. יש לנו שותף טכנולוגי, אמדאוס וניתן להזמין את בתי המלון רק באמצעות מסך ה-GDS של אמדאוס. מרגע הבקשה עד רגע קבלת התשובה חולפות מספר שניות, והסוכן מקבל מידע מדויק על היעד, בתי המלון הזמינים, ובתוך בית המלון איזה סוג חדר זמין. המערכת לא מוגבלת ומציגה את כל החדרים".

"יתרון נוסף במערכת החדשה הוא שעד היום הסוכן נדרש לתת את כרטיס האשראי של הלקוח בעת ביצוע ההזמנה ומעתה לא צריך לעשות זאת. הנוסע מצויד בשובר למלון, שאנחנו מנפיקים עבורו, התשלום נעשה בארץ והסוכן מקבל כאן את עמלתו מקיי טורס, ללא צורך לחכות לעמלה, שתגיע מרשת בתי המלון. זו לא הזמנה דרך גורם שלישי, כך שזה מאה אחוז מובטח. כמו כן, הולידיי אין באה לקראת אנשי העסקים בארה"ב, ומאפשרת ביטול החדר עד יום ההגעה או יום לפני".

על המלונות שניתן להזמין באמצעות המערכת אומר אבי קפצן: "הרשת הראשונה שעלתה לאוויר היא רשת הולידיי אין. לרשת יש כ- 4,000 בתי מלון ברמות שונות ומגוון סוגי חדרים. הרשת גמישה בנושא ילדים ובהרבה מקרים ניתן להלין את הילדים בחדר ההורים ללא עלות", ומוסיף כי "אנחנו נמצאים בשלבים אחרונים של פיתוח ממשקים נוספים עם רשתות נוספות. הרשת הבאה תהיה רשת הילטון. אחרי הילטון גם רשת שרתון עומדת בתור. זה תהליך שלוקח זמן".

רשת IHG כוללת את שבע הרשתות הבנות:
• המותג היוקרתי של הרשת – Intercontinental
• רשת Crown Plaza המשלבת רמת שירות גבוהה לאנשי עסקים ולנופשים
• הרשת העולמית Holiday Inn
• רשת Holiday Inn Express, המציעה value for money על פני הגלובוס
• רשת מלונות הבוטיק Indigo
• רשת מלונות הסוויטה המהודרות Staybridge Suites ורשת מלונות הסוויטות Candlewood Suites, המציעה value for money, המתאימות בעיקר למשפחות או אנשי עסקים לשהייה ארוכה

סוכנים שמזמינים חדרים באמצעות המערכת נהנים ממחירים מיוחדים. אבי קפצן: "למי שמזמין מהמערכת יש אפשרות להזמין סוגי חדרים שונים. דבר שני, יש עמלה של 15% כולל מע"מ, עמלה מוגברת. זאת כדי לעזור לסוכני הנסיעות במצב שקיים היום, כשרוב הזמנות בתי המלון במדינת ישראל ברחו לאתרי האינטרנט. סוכן הנסיעות עובד קשה ובהחלט צריך להתפרנס בכבוד. לכן הטמענו ובנינו את המערכת הזו אך ורק לסוכן הנסיעות. הציבור הרחב לא יכול להגיע למערכת, השתולה באמדאוס-ויסטה. ברמת העיקרון אנחנו עובדים רק עם הסוכנים. סוכן הנסיעות מקבל מחירים מיוחדים כמו באתר הולידיי אין ועליהם הוא מקבל עמלה".

על שיתוף הפעולה בין קיי טורס לאמדאוס אומר קפצן: "אנחנו בחרנו את אמדאוס כשותף טכנולוגי, לאחר שראינו שהטכנולוגיה המובילה כיום בשוק מבחינת ה-GDS היא של אמדאוס. ההחלטה ללכת עם אמדאוס נובעת מהאמינות של המערכת ומהאמינות של האנשים. המערכת הבאה תציג מפה של היעד, בתי המלון הזמינים, חדרים זמינים, מחירים, והכל בקליק אחד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: