אא

יריד התיירות האוסטרי ACTB נפתח בוינה

ביריד, שיסתיים ביום ג', משתתפים כ- 1,000 אנשי תיירות מ- 59 מדינות וביניהם בכירי תעשיית התיירות. היריד שם דגש השנה על תרבות ואומנות, גם בשל העובדה שאוסטריה מציינת 150 שנה למלחין האוסטרי האגדי גוסטאב מאהלר.

Shutterstock Shutterstock

יריד התיירות האוסטרי ACTB נפתח אמש באירוע מושקע, עם אומנים מקומיים ב-city hall של העיר וינה בקור עז של 8- מעלות. היריד מתקיים השנה במתכונתו החדשה, בשיתוף עם המדינות: צ׳כיה, סלובניה, סלובקיה, הונגריה ואוסטריה, המארחת כמובן.

ליריד, בו משתתפים כ-1,000 אנשי תיירות מ-59 מדינות, הגיעו גם בכירי תעשיית התיירות של מדינות אלו, כולל שרי התיירות של הונגריה וסלובניה.

היריד יתקיים עד יום שלישי, במרכז הירידים המהודר של העיר וינה. היריד מאורגן על ידי atb - Austrian travel business, שהוקם בשנת 1976. השנה הצטרף למארגנים גם הארגון הבינלאומי "the Danube", בו חברות המדינות גרמניה, אוסטריה, סלובקיה, הונגריה, קרואטיה, סרביה ורומניה.

היריד שם דגש השנה על תרבות ואומנות, גם בשל העובדה שאוסטריה מציינת 150 שנה למלחין האוסטרי האגדי גוסטאב מאהלר. במסיבת עיתונאים חגיגית, שנערכה הבוקר, נשאו דברי ברכה מנהלת לשכת התיירות האוסטרי, פטרה סטולבה, שר התיירות ההונגרי, מיקלוס קובאץ, מנהל לשכת התיירות של סלובניה, בויאן מדן ונציג בכיר מלשכת התיירות של סלובקיה.

לסיכום נתוני התיירות הישראלית לאוסטריה: בשנת 2009 הייתה עליה של 12.7% במספר הישראלים שביקרו באוסטריה . הממוצע בשנים האחרונות, יש לציין, עמד על 50,000.

מספר הלינות בשנת 2009 הסתכם ב- 257,700 לינות, לעומת 230,032 בשנת 2008. זהו מספר הלינות הרב ביותר מאז שנת 1994.








דובי אוסטר מפי.טי.סי עם אליזבת בלומר מלשכת התיירות של אוסטריה, בפתיחת היריד






אורן אור מאיסתא וירון אוחנה מפינגווין נסיעות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: