אא

מחר: פספורט בגיליון ענק לקראת הכינוס השנתי של הסוכנים

העיתון כולל ראיונות מיוחדים עם חוסיין דאבאס, נשיא רויאל ג'ורדניאן, שמדבר על תעשיית התעופה והתיירות, שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, בראיון מפתיע, קובי קרני, יו"ר ההתאחדות, שמדבר על הכל, יואב הורביץ, מנכ"ל אוויס, שלא הכרתם, על החודש הראשון של אליעזר שקדי כמנכ"ל אל על ועוד.

Shutterstock Shutterstock
הגיליון המיוחד והענק של פספורט, בן 48 העמודים, שיוצא במיוחד לרגל כנס סוכני הנסיעות השנתי, שיפתח מחר באילת, כולל ראיונות מיוחדים ובלעדיים.

כך גידי ליפקין טס לעמאן ונפגש עם חוסיין דאבאס, נשיא רויאל ג'ורדניאן, שמדבר על תעשיית התעופה והתיירות. קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, מדבר כרגיל בלי חשבון על הכל. שמואל מרום, יו"ר יוניתורס-דיזנהאוז ולשכת מארגני תיירות נכנסת, בדברים מפתיעים. על התיירות לטורקיה, תיירות הפנים, על חברות התיירות והאיחוד עם איי.די.בי תיירות וכן כתבה מיוחדת על החודש הראשון של אליעזר שקדי כמנכ"ל חברת אל על.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, כותב מאמר מיוחד על הסוכנים תחת הכותרת: "העתיד הוא האתמול של היום". ראיון עם יואב הורביץ, המנכ"ל המצליח של חברת אוויס, כפי שלא הכרתם. דוד אדלר נפגש עם גרשון מגון, ותיק סוכני הנסיעות בארץ, שמספר על 64 שנות פעילות בענף התיירות, פרוייקט מיוחד על דור העתיד של ענף התיירות, דיאן אהרונוביץ' ואריה גרנות מטיולי מילניום מדברים על 10% עמלה שהם משלמים לסוכני הנסיעות, ועוד כתבות מעניינות בגיליון המיוחד שאסור לכם להחמיץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: