אא

קובי קרני: "סוכני הנסיעות זה המגזר הכי דפוק שיש במדינה"

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות בראיון מיוחד לעיתון 'פספורט', לרגל הכנס השנתי של סוכני הנסיעות, שמתחיל היום באילת. עוד בגיליון, ראיון מיוחד עם חוסיין דאבאס, נשיא חברת רויאל ג'ורדניאן, שמספר על הורדת עמלת סוכני הנסיעות בירדן ל-0%: "בהתחלה סוכני הנסיעות בירדן רצו לירות בי, כעת הסוכנים רוצים להקים למעני פסל".

Shutterstock Shutterstock
הגיליון המיוחד של "פספורט", לרגל הכנס השנתי של סוכני הנסיעות, שנפתח היום במלון 'הרודס' באילת כולל ראיון עצבני עם קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, שמספר מה הוא חושב על שר התיירות, על אבי בן אסאייג, עופר קיש, חיים רומנו, אליעזר שקדי ויעל קטן.

חוסיין דאבאס, נשיא חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן, מדבר בראיון מאלף על חברת אל על, על עמלת האפס, על שיטת העבודה המיוחדת ומספר מה הוא חושב על נציגתו בישראל, דבורה ברוכשטיין.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל כותב במאמר מאלף על גלובליזציה וטכנולוגיה כמחוללי שינוי, ממערכות הזמנות למערכות מסחר, הטכנולוגיה מאיום לכלי ליצירת מוביליות תיירותית.

האם ידעתם שמנכ"ל אוויס המצליח, יואב הורביץ, איבטח מטוסים ואימן כדורסל בעברו, מגדל כלבים יפניים, וחקלאי בנשמה? על הכל בראיון מיוחד ולא שגרתי.

שמואל מרום, יו"ר לשכת תיירות נכנסת ויו"ר חברת יוניתורס-דיזנהאוז, שבדרך כלל לא מרבה להתראיין, מדבר על הכל. על שר התיירות ומה הציע לו, למה חייבים להמשיך לטוס לטורקיה, על מה שקורה עם אי.די.בי תיירות, על חברות התיירות, על סוכן הנסיעות ומספר אמירות מאד מפתיעות ולא שגרתיות.

ראיון חגיגי עם גרשון מגון, ותיק סוכני הנסיעות בארץ, בן 87, שאומר בין השאר כי: "בענף הנסיעות של היום יש יותר מפעילי מחשבים מאשר אנשי מקצוע".

פרויקט מיוחד, דור העתיד של הענף: יואב קרני מקבוצת סיגנל, סימה פרלמן מאופרן, יפה וקסמן מאופיר טורס ויאיר אשר מהשטיח המעופף.

וכתבה מיוחדת בה מסבירים דיאן אהרונוביץ' ואריה גרנות על סוד ההצלחה של 'טיולי מילניום'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: