אא

נחתם הסכם תיירות בין ישראל לפורטוגל

שר התיירות הישראלי ושר התיירות הפורטוגלי חתמו על הסכם הדדי לעידוד התיירות בין שתי המדינות, חילופי משלחות ושיתופי פעולה במיזמים תיירותיים

Shutterstock Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, חתם אתמול על הסכם תיירות עם עמיתו, שר התיירות הפורטוגלי, ברנרדו טרינדד . בחתימתם על ההסכם, הצהירו השרים כי המדינות מכירות בכוחה של תעשיית התיירות לשפר את איכות חייהם של תושבי שתי המדינות ועל חשיבותה של תעשיית התיירות לקידום השלום וההבנה העולמית. במסגרת ההסכם התחייבו השרים לעודד את התיירות בין המדינות, דרכה ילמדו העמים אחד על חייו, תולדותיו ותרבותו של האחר.
הסכם התיירות מיועד להביא לגידול בתנועת התיירות בין המדינות, תוך הרחבת הפעילות המשותפת בתחומי התיירות הרפואית, הכפרית והדתית-נוצרית. כן כולל ההסכם חילופי משלחות, העברת חומר ומידע מקצועי, שיתופי פעולה במיזמים תיירותיים, חילופי מידע ופעילות משותפת לקידום התיירות בין המדינות.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "משרד התיירות רואה חשיבות רבה ביצירת קשרים עם מדינות חדשות ובהעצמת קשרים עם מדינות מרכזיות באירופה, אשר יכולות להוות מקור לתיירות למדינת ישראל. שתי המדינות צפויות להניב תועלת רבה משיתוף הפעולה בתחום התיירות. שיווק ממוקד לקהלי יעד מפולחים בפורטוגל יכול להביא לגידול משמעותי בתיירות מפורטוגל לישראל ובכך לסייע במימוש היעד המרכזי של התכנית התלת שנתית של משרד התיירות- עוד מיליון תיירים תוך 3 שנים".
במהלך שנת 2009 ביקרו בישראל למעלה מ-7,000 תיירים מפורטוגל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: