אא

שקדי: "אחד מתפקידיי הראשונים יהיה להוביל את אל על לאיתנות כלכלית"

מנכ"ל אל על הופיע לראשונה בפני סוכני הנסיעות ודיבר בעיקר על המדינה שיש לנו, על הכוח האנושי שיש לאל על. כמו כן הוא הודה לסוכנים ולחיים רומנו ולא דיבר על נושא העמלות.

Shutterstock Shutterstock
הכינוס השנתי של סוכני הנסיעות נפתח היום בערב גאלה מיוחד באולם של מלון הרודס באילת, בהשתתפות בכירי ענף התיירות.

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, בהופעה פומבית ראשונה בפני סוכני הנסיעות, אמר: "אני שמח להיות בערב החגיגי עם קבוצה מיוחדת של אנשים, שיש להם השפעה על הענף".

שקדי דיבר על השבוע המיוחד של אל על, שהטיסה את נשיא המדינה וראש הממשלה לרגל אירועי יום השואה הבינלאומי והחזרת המשלחת המיוחדת מהאיטי, לאחר הערכות המהירה להוצאתה להאיטי. שקדי ציין כי: "זה לא סוד שהשנים האחרונות השפיעו קשה מאד על מצבה הכלכלי של אל על. אחד מתפקידיי הראשונים יהיה להעלות את אל על לפסי רווחיות עם איתנות כלכלית. אני מקווה שהדבר יובן לכל מי שעוסק בתעופה במדינת ישראל, ברשות הרגולטורית ובממשלת ישראל. אני גאה מאד להוביל את חברת אל על, בעלת פוטנציאל אדיר עם איכויות בלתי רגילות של אנשים. אני משוכנע שחברת אל על בעלת יכולות ייחודיות".

שקדי הודה למנכ"ל היוצא של החברה, חיים רומנו, על "שהוביל את החברה בתקופה לא פשוטה על פני מים סוערים" וביקש מהסוכנים להודות לרומנו, אולם כמעט לא נשמעו מחיאות כפיים, והוסיף: "אני רוצה להודות לכם סוכנות וסוכני הנסיעות, אתם בעיני חלק בלתי נפרד מהעשייה, חלק משמעותי עם חברת אל על. אני בטוח שנמשיך ונגיע לשיאים חדשים. הייתם איתנו בימים קשים. יש לנו מדינה מדהימה". מנכ"ל אל על לא העלה את נושא העמלות ולא נכנס למלכוד.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שהגיע לכינוס השנתי הישר מספרד, שם התקיים יריד התיירות אמר: "סוכני הנסיעות הם חוד החנית של תעשיית התיירות. הבעיה שלנו היא בורות שמגלים אלה שמשווקים אותנו בעולם. יש בעיה אם אני יושב בברזיל עם מי שמשווק שליש מהתיירים, שאמורים להגיע ואומר לי שיש לי קשיים לשווק את ישראל כי יש עוצר בת"א בשעה 11 בלילה". שר התיירות חזר על הדברים שאמר לאחרונה במספר הזדמנויות, על ארבעת העוגנים להבאת תיירים לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: