אא

בהתאחדות בטוחים כי חברת הייעוץ של אל על תמליץ על עמלת אפס

עם זאת, הם אינם לחוצים מכך במידה ואל על תדאג לגבות דמי שירות מהנוסעים. שקדי הרשים מאד את הסוכנים, שפגשו בו במהלך הכנס וההרגשה שלהם שיש עם מי לדבר. טרי קסל: "אם אל על לא תצליח לשרוד, לכל סוכן תהיה בעיה לשרוד".

Shutterstock Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות נערכים כבר ליום שאחרי. בכירים בהתאחדות בטוחים כי חברת הייעוץ שעובדת עם אל על, LUFTHANSA CONSULTING, שהינה חברת בת של לופטהנזה, תייעץ לאל על לעבור לעמלת אפס. לדבריהם: "הרי בלופטהנזה לא מכירים משהו אחר חוץ מאשר עמלת אפס. אין בעיה, אבל שאל על תדאג לגבות דמי שירות, ותגן על סוכני הנסיעות. אין לנו בעיה שלא תהיה עמלה, אבל שתהיה הגנה על הסוכנים".

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, ישב הבוקר לארוחה, עם יו"ר ההתאחדות, קובי קרני וטרי קסל, מבכירי הסוכנים מדיזנהאוז רמת השרון. בארוחה השתתפה גם איה מגן, מנהלת המכירות של אל על.

קרני וקסל התרשמו מאד מהמנכ"ל החדש. קסל אמר: "בשיחה שהייתה לנו הבוקר עם אליעזר שקדי התרשמנו מאד מהרצינות, מהרצון ללמוד ולשמוע. האמירה שלו בפתיחת הכנס, שהמטרה העיקרית שלו להחזיר את אל על לרווחיות, זה אמירה הכי חשובה. הוא הבין ואנחנו בתור סוכנים חייבים להבין שהרווחיות של אל על זה העתיד שלנו. החברה לא יכולה לעבור עוד שנה כמו שעברה. הבן אדם מאד רציני, רוצה ללמוד, עושה זאת בקפדנות, לא ייקח החלטות פזיזות. הוא ילמד היטב לפני שייקח את ההחלטות. מאד חשוב לו שהסוכנים יהיו חלק מההחלטות, יהיו שותפים גם להחלטות וגם לעשייה. כולם צריכים להבין שזוהי שעה קריטית לענף שלנו ולמוביל הלאומי, שהוא הספק הגדול של כולנו. אם אל על לא יצליחו לצאת מן המשבר ואל על לא יצליחו לשרוד, לכל ענף הנסיעות, ולכל סוכן לא משנה מה הגודל שלו, יהיה בעיה של זכות קיום".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: