אא

שרת התיירות בהופעה ראשונה:"אני אעשה ככל יכולתי להניע את תעשיית התיירות בישראל"

השרה רוחמה אברהם-בלילא הופיעה ביום עיון מיוחד של משרד התיירות בשיתוף התאחדות המלונות בהערכות לגל התיירות מרוסיה

Shutterstock Shutterstock

300 סוכנים הגיעו הבוקר למלון כפר המכביה בר"ג, ליום העיון "מרוסיה באהבה בלי ויזה- חלון הזדמנויות חדש בתיירות". אלי גונן יו"ר התאחדות בתי המלון, בירך את השרה, רוחמה אברהם-בלילא על כניסתה לתפקיד. גונן אמר:"יש לנו בעיה עם משרד החוץ, הצרכים שלנו לא מצטלבים עם משרד החוץ. בפעם הראשונה הם הגיעו איתנו לשיתוף פעולה בנושא התיירות הרוסית. ביטול הויזות לרוסיה הוא נדבח ראשון. אנו רואים בזאת תנועה מעודדת של התיירים שיגיעו לישראל".


שרת התיירות בהופעה פומבית ראשונה אמרה : "בשבועיים האלה שאני נמצאת בתפקידי, פגשתי אנשים בעלי אנרגיות שלא נחשפתי אליהם בעבר. אני אעשה ככל יכולתי להניע את תעשיית התיירות בישראל". על ביטול הויזות, אמרה אברהם-בלילא" ביטול הויזות לרוסיה הוא חלון הזדמנויות אדיר. אם נדע לטפל בתייר הרוסי כהלכה, הפוטנציאל הכרוך בכך הוא אדיר. אנחנו חייבים להערך בצורה אחרת כדי לקבל 400 אלף תיירים מרוסיה.


כל זאת יושג אם נשלב ידיים ונכנס את "מועצת החכמים" כדי שנוכל להכפיל את התקציב לפרסום התיירות ברוסיה. אנו במשרד התיירות כבר החלטנו להכפיל את התקציב לפרסום ברוסיה מ-6 מיליון שקל ל-12 מיליון שקל. אנו רוצים שכל תייר שיגיע לישראל יהיה גם השגריר שלנו בארצו, ורק בסבר פנים יפות שנקבל את התייר הרוסי בביקוריו בים המלח, בירושלים, אילת וכל המקומות הקדושים יהיה משתלם בסופו של דבר לכל אחד בישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: