אא

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות, מסתייג מהביקורת של קובי קרני

"אנו תמהים על כך שיו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, מצא לנכון לתקוף את המלונות... כל מלונאי עושה שיקולים כלכליים כדי לממן את הוצאותיו הגבוהות ועדיין להרוויח. ועם זאת, למלונות ישראל אין התנגדות שסוכני הנסיעות יורידו את המחירים ללקוחות על ידי הפחתת עמלותיהם", הוא אומר.

Shutterstock Shutterstock
אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, מברך את התאחדות סוכני הנסיעות על קיום הכנס השנתי שלה בישראל ועל הבעת האמון במלונות הישראלים בעצם קיום הכנס בארץ.

גונן מוסיף ומברך את התאחדות סוכני הנסיעות על החלטתה לשדרג את מערכות ההזמנה בתיירות הפנים, שכן המלונאים רואים בתיירות הפנים פלח חשוב ומרכזי בפעילות הענף. בהקשר זה, מזכיר גונן, כי היקף הלינות במלונות של הישראלים גבוה ויציב, והוא מהגבוהים בעולם ביחס לגודל האוכלוסייה.

בהתייחסו לביקורת של יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, אומר גונן: "אנו תמהים על כך שיו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, שפעילותו בתחום תיירות הפנים היא שולית עד היום, מצא לנכון לתקוף את המלונות. אני רוצה להסביר לו כי מחירי המלונות בארץ גמישים ומשתנים בהתאם לעונה, לאזור בארץ, לרמות המלון ובהתאם לביקושים. כל מלונאי עושה שיקולים כלכליים כל העת, באיזה מחיר הוא יכול למכור חדרים כדי לממן את הוצאותיו הגבוהות ועדיין להרוויח. ועם זאת, למלונות ישראל אין התנגדות שסוכני הנסיעות יורידו את המחירים ללקוחות על ידי הפחתת עמלותיהם".

גונן מסכם ואומר כי: "צר לי שהתאחדות סוכני הנסיעות מצאה לנכון לתקוף בתקשורת את המלונות, במקום לקיים דיאלוג מקצועי ראוי. אנחנו המלונאים מעולם לא הבענו את דעתנו לגבי ניהול סוכנות נסיעות. ועם זאת, המלונות ימשיכו לקיים קשר מקצועי מוצלח עם כל הגורמים הפעילים בתעשיית התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: