אא

הסיטונאים הגדולים דאגו שזפרני ייכנס לוועד

נבחרו שבעת חברי ועד ההתאחדות. מתחת לפני השטח היה מאבק גדול בין הסוכנים הקטנים לסיטונאים. בסופו של דבר יהודה זפרני, הזוכה להערכה רבה, ייכנס לוועד ההתאחדות. יעקב לב ארי משלי טורס לא נבחר.

Shutterstock Shutterstock
מתחת לפני השטח התחוללה דרמה גדולה בבחירות לוועד ההתאחדות. אמנם שמונה חברים התמודדו על שבעה מקומות, אך מאחורי הקלעים היה מאבק גדול על מי לא ייכנס. היו כאלה שניסו לסמן את יהודה זפרני, בגלל שהוא מייצג כביכול את הסיטונאים. אך האחרונים דאגו שזפרני ייכנס לתוך ועד ההתאחדות כאשר הוא זוכה להערכה רבה מאד.

חברי הוועד הנבחרים הם: יהודה זפרני מאופיר טורס, רוני נוסבאום מגנים טורס, רוני מרגלית ממעוז נסיעות, שלומי חליבנר מעתיד טורס, אלון זידנר מטראבקס, צבי וייס מעולמי, דניאלה הורביץ מעלית נסיעות. מי שלא נבחר הוא יעקב לב ארי משלי טורס.

בסופו של דבר לא התקיימו בחירות לוועדת הביקורת והוחלט לבחור פה אחד בשלושת המעומדים: אילן מיכאלי מליר טורס, מיכה פוקס מאופקים ונאווה רוטברד מב. פלסקוב.

ההצעה של סגן יו"ר ההתאחדות, חנוך 'נוקי' שגב, לאפשר לייפות את כוחו של כל חבר להצביע בשמו באסיפות הכלליות של ההתאחדות זכתה להתנגדות גדולה ולא עברה. מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, אמר לאחר ההצבעה כי החברים עשו טעות ולא הבינו שההצעה לטובתם.

חברים בהתאחדות ציינו בדיון שהתקיים לפני ההצבעה, כי אם היא תעבור היא תגרום לכך שלאסיפות השנתיות יבוא מספר מועט ביותר של חברים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: