אא

רוב סוכני הנסיעות לא רוצים שדור ההמשך יבחר במקצוע שלהם

כך עלה במשאל אקראי, שנערך היום במסגרת התוויית תכנית עבודה לענף. רוב משתתפי הכנס כבר עזבו את העיר. סגן יו"ר ההתאחדות: "נשארנו עם הפליטים".

Shutterstock Shutterstock

בהתאחדות סוכני הנסיעות צריכים להפיק לקחים מהעובדה שרוב משתתפי הכינוס השנתי עזבו כבר את הכנס ואת אילת, ולמעשה נשארו כ-80 סוכנים בלבד ביום הדיונים האחרון. רבים מהסוכנים העדיפו לחזור הבוקר או אתמול בלילה לעיסוקיהם ובחרו לקחת טיסות בשעות הבוקר המוקדמות.

בפתיחת יום הדיונים האחרון במלון הרודס באילת, אמר גזבר ההתאחדות וסגן היו"ר, חנוך 'נוקי' שגב: "נשארו הפליטים אחרי שחלק גדול מהחברים עזב".

ביום הדיונים האחרון נעשית עבודה בקבוצות להתוויית תכנית עבודה לענף, בהנחיה מקצועית של צוות מכון "מנהיגות" ושל נציגי הענף. אחד מאנשי צוות ההנחיה ביקש מהחברים בפתח דבריו, להרים את היד מי שרוצה שדור ההמשך שלו גם יבחר במקצוע סוכן הנסיעות. כ-4 חברים הצביעו בעד הדבר. מה שמלמד שרוב סוכני הנסיעות לא רוצים שדור ההמשך יבחר במקצוע זה.

בעקבות ירידת שער היורו היום אמר אחד ממשתתפי הכנס, שיצא החוצה מהאולם: "בפנים לא עושים את הכסף. עכשיו צריך בשער כזה לרכוש יורו, כי עוד מעט צריך לשלם עבור טיולי הפסח ועוד דברים, ובהפרש יהיה אפשר להרוויח כסף טוב. שהם יהיו בפנים ואנחנו נרוויח".



אולם הכינוסים ביום השלישי של כנס התאחדות סוכני הנסיעות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: