אא

"אופקים נסיעות ותיירות" השיקה את פרוייקט "שנת איטליה"

החברה ציינה את הפרוייקט החדש במסיבת עיתונאים, שנערכה הבוקר [יום ב'], בהשתתפות מנכ"לית החברה עידית פדן. מנכ"ל אליטליה, אמר באירוע, שבכוונת החברה להפוך את רומא לשער הכניסה העיקרי לאיטליה בהדרגה והחל מהקיץ הקרוב יהיו 3 טיסות יומיות מתל אביב לרומא בלבד.

Shutterstock Shutterstock
מנכ'ל 'אופקים נסיעות ותיירות', עידית פדן, ציינה במסיבת העיתונאים כי איטליה היא יעד שהישראלים מבקרים בו שוב ושוב, בין אם במחוזות חדשים או במסגרות חדשות של טיולי קונספט. 'בשנת 2009 גברו הביקושים ובהתאמה גם המכירות שלנו של טיולים ונסיעות נופש לאיטליה. קראנו את המפה ובחרנו באיטליה כיעד המרכזי בפעילות אופקים ב-2010', אמרה פדן.

ליועצת התוכן של פרוייקט "שנת איטליה" מונתה אורה רוטנברג, מנהלת חברת 'אורה איטליה' וחברת אליטליה נבחרה לספקית המרכזית של הטיסות, בשל שיתוף הפעולה הממושך בין החברות.

'שנת איטליה' חולקה לרבעונים לפי עונות השנה, כאשר במרכז כל רבעון עומדים טיולי פרימיום וסביבם משובצים טיולים מאורגנים וטיולים למטיילים עצמאיים, המשלבים קצת מכל האפשרויות שמציעה איטליה. בין טיולי הפרימיום ניתן למצוא טיולי קרנבלים ופסטיבלים , טיולי פרימוורה , טיולים לאלפים והאגמים , טוסקנה ואומבריה ועוד. כמו כן התוכנית מציעה מגוון של אפשרויות אירוח בווילות ואחוזות ברחבי איטליה ומגוון חבילות.

פדן ציינה כי אופקים תפעיל במהלך 2010 מגוון יוזמות לעידוד התיירות לאיטליה, כאשר אתר האינטרנט של אופקים, www.ofakim.co.il, יהיה שחקן מרכזי בפעילות. לצד היצע רחב של אפשרויות נופש וטיולים יספק האתר חומרי תוכן על מקומות ועל אירועים שונים באיטליה. כמו כן יוקם באתר 'פורום שנת איטליה', שבו יוכלו הגולשים להביע דעה ולשלוח טיפים ורעיונות שונים על איטליה.

פדן הודיעה, כי מידי שנה יבחר יעד חדש, שיהיה מרכזי בפעילות החברה באותה שנה והוסיפה כי פרוייקטים דומים כבר נקבעו לשלוש השנים הבאות.

פרנצ'סקו סקנדלה, מנכ'ל חברת אליטליה בישראל, שנשא דברים באירוע, בירך את "אופקים נסיעות ותיירות" על המיזם החדש, ציין לחיוב את שיתוף הפעולה של החברות בשנים האחרונות ואף שיבח את אופקים על תמיכתה באליטליה גם ברגעי המשבר שעברה החברה בשנה שעברה. 'אנחנו שמחים להיות שותפים בפרויקט החשוב של 'שנת איטליה', אמר סקנדלה, ששיבח את פעילות אליטליה בשנה האחרונה במתכונתה החדשה, 'אנחנו צריכים כעת לשכנע את הציבור שליקויי העבר תוקנו, הייתה לנו שנה טובה במתכונתנו החדשה ויצאנו לדרך חדשה גם בזכות ציבור סוכני נסיעות נאמן בישראל, שאופקים מהווה שחקן חשוב בו'.

סקנדלה ציין את היחסים החמים ששררו תמיד בין איטליה לישראל והעריך כי שוק התיירות נמצא במגמת שיפור. 'יותר תיירים מגיעים לאיטליה בשל האפשרויות הרבות שהארץ מציעה לתיירים', אמר סקנדלה והוסיף כי אליטליה מצפה לעליה של כ-20% בשנת 2010 לעומת שנת 2009.

סקנדלה עידכן כי בכוונת החברה להפוך את שדה התעופה  ברומא לשער הכניסה העיקרי לאיטליה ולהפכו לראשי והמרכזי  של אליטליה. מגמה זו, שהחלה כבר החל  משנת 1997, הינה כלכלית יותר לאליטליה גם בשל חיבורים נוחים יותר לטיסות המשך ועקב כך, החל מהקיץ הקרוב יופסקו הטיסות בקו מילאנו-תל אביב וכל הטיסות לארץ  יהיו בין נתב"ג לרומא בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: