אא

קרואטיה מסתערת על התייר הישראלי

שגרירות קרואטיה בישראל הציגה, בכנס מיוחד של סוכני נסיעות, שנערך במלון "אינטר קונטיננטל" בת"א, את יעדי התיירות, אליהם היא שואפת להביא את התייר הישראלי, בעונת התיירות הקרובה.

Shutterstock Shutterstock
בפניה נרגשת אל שר התיירות הישראלי, סטס מסז'ניקוב, נציגי משרד התיירות הקרואטי, המשתתפים בתערוכת התיירות 2010, שנפתחה היום בגני התערוכה בתל אביב וסוכני נסיעות מישראל, ביקשו שגרירת קרואטיה בישראל, מריסה זוריקה מטקוביץ' ומנהל מועצת התיירות הלאומית של קרואטיה, מיקו בוליץ', ממשתתפי הכנס: "בואו תהפכו את קרוטיה ליעד מרכזי של הישראלי, אנו נשתמש באותנטיות וברב-גוניות שלנו בדרך הטובה, יש לנו פוטנציאל שאין למתחרינו, אנו עומדים לפתח עשרה אזורי תיירות, עם הדגשת מאפיניהם וגורמי האיכות שלהם, תוכנית הארגון מחדש תהפוך את קרואטיה ליעד של חוויות חדשות, בנוסף לשמש, הים והמפרשיות, הידועות לכל תייר שביקר בארצנו מסבירת הפנים".

שר התיירות הקרואטי אמר כי על פי התוכנית האסטרטגית של המשרד לשנים 2010-2014, תוצג קרואטיה כיעד לתיירות lifestyle.

במהלך ארוחת הערב החגיגית הנעימה קבוצת נגנים קרואטים בנעימות ושירי עם, שהביאו את אורח הכבוד, שוער הכדורגל הקרואטי טברטקו קאלה, להעלות חיוך של געגועים לארצו ולהרגיש כמו בבית. במיוחד לאחר שצפה במצגת של אזורי התיירות בהם גדל.


שגרירת קרואטיה בישראל, מריצה זוריקה מלקוביץ', ניקו בוליץ', מנהל מועצת התיירות הלאומית של קרואטיה ושר התיירות, סטס מיסז'ניקוב. צילום: רמי חכם.






צילומים: ניסים קלדרון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: