אא

מועדון "חברי פיימונטה" מצרף לשורותיו גורמי תיירות מישראל

מועדון החברים של מחוז פיימונטה, חבל ארץ המצוי בצפון-מערב איטליה, צירף גורמי תיירות נבחרים מישראל למועדון האקסלוסיבי "מועדון חברי פיימונטה" [Club Amici Del Piemonte].

Shutterstock Shutterstock
במסגרת שיתוף פעולה בין לשכת התיירות של מחוז פיימונטה לבין לשכת המסחר והתעשיה ישראל-איטליה, הוזמנו ביום ראשון האחרון ספקים, מפעילי תיירות, סוכנים, עיתונאים, עורכי תכניות, וגורמים נבחרים נוספים מענף התיירות, אשר ביקרו בעבר בפיימונטה, לארוחת ערב חגיגית במסעדת "פרונטו" בתל-אביב. נציגי לשכת התיירות של מחוז פיימונטה, אשר הגיעו לישראל לרגל השתתפותם ביריד התיירות IMTM המתקיים בתל-אביב, הציגו בפני המוזמנים את המועדון, ובישרו להם על צירופם כחברים חדשים למועדון זה.

מועדון "Amici Del Piemonte", שפירושו "חברים של פיימונטה", נוצר למען אלה אשר גילו את פיימונטה, אוהבים את קסמו של האזור, שוחרי החיים הטובים, אלה המכירים את האיכויות ואפשרויות הבילוי והנופש שמציע המקום, המעוניינים להמשיך ולגלות את קסמה של פיימונטה, ואשר החלו לעבוד עם גורמי התיירות במחוז. חברי המועדון הנבחרים יכולים לקבל עלוני חדשות תקופתיים, ולהיות מעודכנים באמצעותם לגבי התפתחויות באזור, ולגבי אירועים, מופעים ותערוכות המתקיימים מעת לעת במחוז פיימונטה, שהינו אחד המחוזות הגדולים באיטליה. מחוז זה, אשר גובל בשוויץ בצפון ובצרפת במערב, מצוי בלב אירופה, ונחשב לאחד המחוזות העשירים, היציבים והמבוססים באיטליה.

נציגי לשכת התיירות של מחוז פיימונטה הבהירו בדבריהם כי הם מכירים בפוטנציאל הגדול של התיירות מישראל, וכי ברצונם להמשיך ולקדם את יחסי הגומלין והקשרים עם גורמי התיירות בישראל על-מנת לעודד את התיירות מישראל, וכן לפתח קשרים עיסקיים, כלכליים, מסחריים ותעשייתיים בין גורמי התיירות של מחוז פיימונטה לבין הגורמים הרלוונטיים כאן, באמצעות חברי המועדון. למועדון "Amici Del Piemonte" חברים במדינות רבות בעולם, ומעתה גם ישראל נמנית עם אותן מדינות להן חברים במועדון. לתפיסתם של ראשי המועדון, להיות חבר במועדון פירושו להיות חלק מקבוצה ייחודית של אנשים אשר שותפים באהבתם לפיימונטה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: