משרד התיירות מדווח על הצלחת פעולות השיווק מול הקהל הקתולי בעולם
בחודש ינואר 2010 נרשם גידול של עשרות אחוזים בביקורי תיירים מאיטליה, ספרד וברזיל, בהן מתבצעות פעולות שיווק אינטנסיביות. שר התיירות: "הפוטנציאל של תיירות קתולית רחוק ממימוש ומשרד התיירות משקיע משאבים רבים בקהל זה, בדגש על האלמנטים הדתיים, ההיסטוריים והתרבותיים".
Shutterstock
כ-6,700 תיירים הגיעו לישראל בחודש ינואר מאיטליה – גידול של 81% לעומת שנת 2009 ושל 40% לעומת שנת 2008, למעלה מ- 3,600 תיירים הגיעו מברזיל – 171% יותר מ- 2009 ו- 46% יותר מ- 2008, 2,400 תיירים הגיעו מספרד – 60% יותר מ- 2009 ו- 22% יותר מ- 2008. עוד ביקרו בישראל 6,000 תיירים מפולין ו- 11,500 מצרפת.
משרד התיירות השקיע בשנת 2009 למעלה מ- 10 מיליון ₪ בקידום התיירות הקתולית לישראל, באמצעות הרחבת הקשרים עם משווקים ותיקים ויצירת פעילות מול משווקים חדשים, פעילות מול הקהילות במדינות היעד וביצוע קמפיינים ייעודיים לאחר ביקור האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בישראל, בהם נעשה שימוש בסרט ייעודי, אשר הופק במהלך ביקור האפיפיור וליווה את מסעו בארץ. במקביל, המשיך המשרד את הפעלת אתר האינטרנט הייעודי שהוקם לצורך הביקור, אשר זוכה להצלחה גדולה מאוד. מאז תחילת הקמפיין נכנסו לאתר למעלה ממיליון גולשים . המדינות המובילות במספר הכניסות הן ברזיל, ארה"ב, פולין וספרד, המהוות מדינות מקור חשובות לתיירות לישראל.
בתחילת חודש נובמבר 2009, קיים שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ביקור עבודה ראשון של שר תיירות ישראלי, בעשור האחרון, במדינות דרום אמריקה, בברזיל וארגנטינה ובחודש ינואר השנה ביקר בספרד ובפורטוגל. במהלך סיוריו נפגש השר עם מעצבי דעת קהל וראשי הקהילות הנוצריות וחתם על הסכמי התיירות בברזיל ובפורטוגל, במטרה לחזק את תנועת התיירות הנוצרית לישראל, תוך הדגשת מיצובה של ישראל כארץ קודש שמרכזה ירושלים והיותה יעד תיירות מועדף.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "לתיירות הקתולית לישראל פוטנציאל גדול שטרם מומש ובשנים הקרובות ימשיך המשרד בחשיפת המוצר התיירותי של ישראל, בדגש על האלמנטים הדתיים, ההיסטוריים, והארכיאולוגיים, בפני קהל זה. ביקור האפיפיור בישראל בחודש מאי 2009 ומינופו באמצעות ביצוע פעילות שיווקית ממוקדת במדינות אלו, הוכיח כי למוצר התיירותי של ישראל ישנו ביקוש גבוה בקרב הקהילה הקתולית בעולם, ואנו נמשיך לפעול לממשו".
יש לציין כי בשנת 2008, בה ביקרו בישראל 3 מיליון תיירים, 35% מהם היו תיירים קתולים. בשנת 2009, מתוך 2.7 מיליון תיירים, כ-29% מהם היו קתולים.
משרד התיירות השקיע בשנת 2009 למעלה מ- 10 מיליון ₪ בקידום התיירות הקתולית לישראל, באמצעות הרחבת הקשרים עם משווקים ותיקים ויצירת פעילות מול משווקים חדשים, פעילות מול הקהילות במדינות היעד וביצוע קמפיינים ייעודיים לאחר ביקור האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בישראל, בהם נעשה שימוש בסרט ייעודי, אשר הופק במהלך ביקור האפיפיור וליווה את מסעו בארץ. במקביל, המשיך המשרד את הפעלת אתר האינטרנט הייעודי שהוקם לצורך הביקור, אשר זוכה להצלחה גדולה מאוד. מאז תחילת הקמפיין נכנסו לאתר למעלה ממיליון גולשים . המדינות המובילות במספר הכניסות הן ברזיל, ארה"ב, פולין וספרד, המהוות מדינות מקור חשובות לתיירות לישראל.
בתחילת חודש נובמבר 2009, קיים שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ביקור עבודה ראשון של שר תיירות ישראלי, בעשור האחרון, במדינות דרום אמריקה, בברזיל וארגנטינה ובחודש ינואר השנה ביקר בספרד ובפורטוגל. במהלך סיוריו נפגש השר עם מעצבי דעת קהל וראשי הקהילות הנוצריות וחתם על הסכמי התיירות בברזיל ובפורטוגל, במטרה לחזק את תנועת התיירות הנוצרית לישראל, תוך הדגשת מיצובה של ישראל כארץ קודש שמרכזה ירושלים והיותה יעד תיירות מועדף.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "לתיירות הקתולית לישראל פוטנציאל גדול שטרם מומש ובשנים הקרובות ימשיך המשרד בחשיפת המוצר התיירותי של ישראל, בדגש על האלמנטים הדתיים, ההיסטוריים, והארכיאולוגיים, בפני קהל זה. ביקור האפיפיור בישראל בחודש מאי 2009 ומינופו באמצעות ביצוע פעילות שיווקית ממוקדת במדינות אלו, הוכיח כי למוצר התיירותי של ישראל ישנו ביקוש גבוה בקרב הקהילה הקתולית בעולם, ואנו נמשיך לפעול לממשו".
יש לציין כי בשנת 2008, בה ביקרו בישראל 3 מיליון תיירים, 35% מהם היו תיירים קתולים. בשנת 2009, מתוך 2.7 מיליון תיירים, כ-29% מהם היו קתולים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}