אא

הסוכנים מחכים לתוכנית העמלות של אל על לשנת 2010

בחברה הבטיחו לסיטונאים ולסוכנים שהתוכנית תועבר עד לשבוע הבא ובענף רוצים לדעת כיצד להתנהל. כפי שכבר פורסם ב-PASSPORTNEWS התוכנית תהיה מבוסס על הכנסה כספית ולא על מספרי נוסעים. במקביל רשת פלאנטו עורכת סקר בין המשרדים לגבי עמידה ביעדי אל על.

Shutterstock Shutterstock
סוכני הנסיעות ובעצם כל שוק התיירות והתעופה מחכים לתוכנית העמלות של חברת אל על לשנת 2010 ובחברה הבטיחו כי בשבוע הבא יתחילו להציג את התוכנית. כפי שכבר פורסם לראשונה ב-PASSPORTNEWS התוכנית תהיה מבוססת על הכנסה כספית ולא על מספר נוסעים.

מבחינת השוק מה שאל על יציגו עשוי להשפיע על שאר התנהלות חברות התעופה. בכל מקרה ידוע כי עד סוף 2010 אל על אמורה לעבור לעמלת 0%.

בינתיים רשת פלאנטו פנתה למשרדים החברים ברשת בנושא אל על. מנכ"ל הרשת, עמוס סרי-לוי, כתב לחברים כי: "אנו מנהלים בימים אלו משא ומתן עם חברת אל על. אנו מבקשים לדעת מי ממשרדי הרשת עמד ביעדי המכירות המשרדיים שהציבה לו אל על בשנת 2009. מו"מ זה הינו משמעותי מאד לכיוון האסטרטגי אליו תפנה הרשת בשנים הקרובות".

בין השאלות המופנות לבעלי המשרדים: "האם עמדת ביעד המכירות של אל על בשלישון הראשון של שנת 2009?, האם עמדת ביעד המכירות של אל על בשלישון השני של שנת 2009? האם עמדת ביעד המכירות של אל על בשלישון השלישי של שנת 2009? והאם בשנת 2009, הגעת ליעד השנתי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: