אא

"תל אביב-יפו - מגרש המשחקים של ישראל"

עמותת התיירות תל אביב – יפו הציגה את תכנית העבודה לשנת 2010, אשר מטרתה להגדיל את התיירות הנכנסת לעיר ב- 20%. התוכנית כוללת שלל סיורים בעיר, מגוון תוכניות לפתיחת עונת התיירות, פיתוח אתרי אינטרנט ואפליקציה לאייפון ושיווק העיר לתיירות מחו"ל.

Shutterstock Shutterstock
בשנת 2009 נרשמו כשני מיליון לינות של תיירים בתל אביב ואתי גרגיר, מנכ"ל עמותת התיירות תל אביב – יפו אמרה על תוכנית העבודה לשנת 2010, שפורסמה היום , אשר כותרתה "תל אביב יפו - מגרש המשחקים של ישראל", כי "מטרת התכנית הינה לחזק את התדמית החיובית של תל אביב בעולם כיעד תיירותי מוביל, וכפועל יוצא להביא לעליה של 20% במספר התיירים המגיעים לעיר".

סיורים בתל אביב
העמותה משיקה בימים אלה 36 סיורי חוויה, המותאמים למגוון טעמים וגילאים, ביניהם סיורים מומחזים, סיורי טעימות, סיורי ילדים, סיורים על גלגלים ועוד. לתיירים מוצעים סיורי חינם באנגלית. סה"כ סיירו בשנת 2009 - 60,000 איש לעומת 44,000 איש בשנת 2007 ו- 51,000 בשנת 2008. בין הסיורים החדשים: מיומנה של רווקה תל אביבית, שבת בבוקר יום יפה , החברים מרחוב ביאליק - סיור מומחז, גלינג גלינג - תל אביב על אופניים, סיור - ציור ביפו, לא יאומן כי יסופר, תעביר את החומוס - על אנשים ומאכלים בתל אביב ועוד.

פתיחת עונת התיירות - ב- 16.4.10
עונת התיירות תפתח במגוון אירועי חוף, כולל תגבור הסיורים, אירועי מוסיקה וספורט בחופים, הפעלת לשכות מידע ניידות על סאגווי על ציר הטיילת וחלוקת חומר הסברה תיירותי.

השקת אפליקציה תיירותית של העיר לאייפון בשפה האנגלית
המדריך הסלולארי יכיל סיורים, מוזיאונים, מלונות, מסעדות, בתי קפה וברים וכן מידע מעודכן בנושא אירועים משתנים.

אתרי אינטרנט
העמותה תשיק במהלך חודש אפריל אתר אינטרנט בעברית, שיתן מידע מלא בנושאים תיירותיים מובהקים, כגון אירועי תרבות, סיורים, מתחמי תיירות ותרבות , מוזיאונים, חופים, תיירות ירוקה, חיי לילה, מנוע להזמנת מלונות, מסעדות, ילדים ותוכן גולשים. בנוסף, אתר התיירות באנגלית ישודרג ויתווסף בו לוח אירועים תלת שנתי ותוכן גולשים.

תיירות גאה
העמותה כוללת השנה בתכנית העבודה גם שיווק ממוקד לתייר הגאה בהתמקדות באנגליה וגרמניה.

שיווק בחו"ל
בכל שנה מעלה העמותה קמפיין משותף עם התאחדות המלונות ומשרד התיירות באנגליה, צרפת וגרמניה – והשנה יועלה קמפיין גם ברוסיה. פעולות השיווק יכללו פרסום משותף עם סוכנים בחו"ל, הפעלת מיני סייט ייעודי, המשך אירוח כתבים בעיר כעוגן של יחסי ציבור, השתתפות בירידים ובסמינרים מכירתיים, פרסום חומר תדמיתי על העיר וכיו"ב. התקציב נמצא כרגע בשלבי אישור בין השותפים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: