ועדת הכלכלה של הכנסת החזירה את חוק הטייס להידברות
הוועדה קיבלה את עמדתם של הסתדרות העובדים הלאומית ואיגוד הטייסים, לפיה יש לקיים דיון מקצועי ותהליך הידברות לפני השבתו של החוק להמשך הדיונים.
Shutterstock
ועדת הכלכלה של הכנסת החזירה היום את חוק הטייס להידברות בין הגורמים המקצועיים מעולם הטייס לבין רשות התעופה האזרחית. ועדת הכלכלה קיבלה את עמדתם של הסתדרות העובדים ואיגוד הטייסים, לפיה טרם השבתו של חוק הטייס להמשך הדיונים בוועדה יש לקיים דיון מקצועי והליך הידברות והיוועצות בהשתתפות כל הנציגים הרלוונטיים הקשורים לעולם התעופה בישראל.
בועז חטיבה, יו"ר איגוד הטייסים, אמר בדיון: "צריך לשוב ולקיים את הדיאלוג הענייני עם הגורמים בענף. בשנה האחרונה דעתנו לא נשמעה. התפרסמו מספר נוסחים של הצעות החוק, כל אחד עצום בהיקפו ושונה מקודמו ולא ניתנה לנו הזדמנות אמיתית ללמוד אותם לעומקם ולהביע את עמדתנו".
בטי מצר לוי, סמנכ"ל האיגוד המקצועי בהסתדרות העובדים הלאומית, המייצגת את טייסי אל על, הוסיפה: "לחוק הטייס השלכות רבות על עבודתם היומיומית של הטייסים וכן הוא בעל השלכות בינלאומיות אשר אין להקל בהן ראש ושומה על בית המחוקקים כי יאפשר לכל הנוגעים בדבר לקיים דיון מקצועי מקדים ורחב טרם קביעת נורמות והוראות, אשר ישנו את פני התעופה האזרחית במדינת ישראל במשך שנים רבות קדימה".
בועז חטיבה, יו"ר איגוד הטייסים, אמר בדיון: "צריך לשוב ולקיים את הדיאלוג הענייני עם הגורמים בענף. בשנה האחרונה דעתנו לא נשמעה. התפרסמו מספר נוסחים של הצעות החוק, כל אחד עצום בהיקפו ושונה מקודמו ולא ניתנה לנו הזדמנות אמיתית ללמוד אותם לעומקם ולהביע את עמדתנו".
בטי מצר לוי, סמנכ"ל האיגוד המקצועי בהסתדרות העובדים הלאומית, המייצגת את טייסי אל על, הוסיפה: "לחוק הטייס השלכות רבות על עבודתם היומיומית של הטייסים וכן הוא בעל השלכות בינלאומיות אשר אין להקל בהן ראש ושומה על בית המחוקקים כי יאפשר לכל הנוגעים בדבר לקיים דיון מקצועי מקדים ורחב טרם קביעת נורמות והוראות, אשר ישנו את פני התעופה האזרחית במדינת ישראל במשך שנים רבות קדימה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}