שר התיירות וסגנית שר התמ"ת החליטו על הקמת צוות משותף שידון בנושאים צרכניים בתחום התיירות
זאת על רקע מכתב הממונה על הגנת הצרכן, עו"ד יצחק קמחי בנושא פרסומים מטעים של בתי מלון. סטס מיסז'ניקוב:"תחושת אמון זו בענף המלונאות מתחייבת בכדי להעלות את צריכת הנופש בישראל".
Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב וסגנית שר התמ"ת, אורית נוקד הודיע על הקמת צוות בין משרדי, אשר יבחן את הנושאים הצרכניים הנוגעים לתחומי התיירות והתעופה ובו יהיו חברים הגורמים המקצועיים משני המשרדים.
ההחלטה באה על רקע מכתבו של הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי למנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל ולמנכ"ל התאחדות בתי המלון שמואל צוריאל בעניין פרסומים מטעים של בתי מלון.
במכתבו מציין עו"ד קמחי, כי למשרד התמ"ת הגיעו תלונות רבות על פרסומים מטעים באתרי האינטרנט ובעיתונות באשר לרכישת נופש או חבילת תיירות. על פי התלונות, כאשר מבקש הצרכן לבצע הזמנה, מתברר כי הפרסום לא כלל את כל התנאים ועלויות העסקה, דוגמת מינימום לילות.
עו"ד קמחי ביקש במכתבו מהמנכ"לים ליידע את עמיתיהם באמור ולהנחותם לפרסם באופן שקוף ותוך גילוי הפרטים המהותיים בעסקה וכן לתקן את הפרסומים הקיימים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ציין כי: "מעבר להגינות והעמידה בתנאי החוק המתחייבים, גילוי נאות ומלא, מעניק לצרכנים תחושה ראשונית כי יש תמורה ראויה לכספם. תחושת אמון זו בענף המלונאות מתחייבת בכדי להעלות את צריכת הנופש בישראל, הן בתחום תיירות הפנים והן בתחום התיירות הנכנסת".
סגנית שר התמ"ת והאחראית על הצרכנות, אורית נוקד אומרת כי "תחום הצרכנות הוא תחום רוחבי, שמשיק למשרדי ממשלה רבים. אני בטוחה שהידוק שיתוף הפעולה בין משרד התמ"ת לתיירות יוכל לספק פתרונות לבעיות הרבות הצצות בתחומים אלו, דבר אשר יחזק בסופו של דבר את ההגנה על הצרכן הישראלי".
ההחלטה באה על רקע מכתבו של הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי למנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל ולמנכ"ל התאחדות בתי המלון שמואל צוריאל בעניין פרסומים מטעים של בתי מלון.
במכתבו מציין עו"ד קמחי, כי למשרד התמ"ת הגיעו תלונות רבות על פרסומים מטעים באתרי האינטרנט ובעיתונות באשר לרכישת נופש או חבילת תיירות. על פי התלונות, כאשר מבקש הצרכן לבצע הזמנה, מתברר כי הפרסום לא כלל את כל התנאים ועלויות העסקה, דוגמת מינימום לילות.
עו"ד קמחי ביקש במכתבו מהמנכ"לים ליידע את עמיתיהם באמור ולהנחותם לפרסם באופן שקוף ותוך גילוי הפרטים המהותיים בעסקה וכן לתקן את הפרסומים הקיימים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ציין כי: "מעבר להגינות והעמידה בתנאי החוק המתחייבים, גילוי נאות ומלא, מעניק לצרכנים תחושה ראשונית כי יש תמורה ראויה לכספם. תחושת אמון זו בענף המלונאות מתחייבת בכדי להעלות את צריכת הנופש בישראל, הן בתחום תיירות הפנים והן בתחום התיירות הנכנסת".
סגנית שר התמ"ת והאחראית על הצרכנות, אורית נוקד אומרת כי "תחום הצרכנות הוא תחום רוחבי, שמשיק למשרדי ממשלה רבים. אני בטוחה שהידוק שיתוף הפעולה בין משרד התמ"ת לתיירות יוכל לספק פתרונות לבעיות הרבות הצצות בתחומים אלו, דבר אשר יחזק בסופו של דבר את ההגנה על הצרכן הישראלי".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}