אא

חברת "איזי גו תיירות ונופש ישיר" השיקה אתר אינטרנט חדש

מטרת האתר לקדם את פעילות קבוצת "סיגנל טורס", על כל חברות הבת והחטיבות הסיטונאיות שלה, ולרגל ההשקה מוענק ביטוח נסיעות סטנדרטי חינם למזמינים דרך האתר עד 7 ימים.

Shutterstock Shutterstock
באתר האינטרנט של חברת "איזי גו תיירות ונופש ישיר", שעוצב ופותח טכנולוגית על-ידי חברת AB2C, מידע על מגוון יעדים, בציון האתרים המרכזיים ותמונות רבות, שבחלקן צולמו על-ידי עובדי הקבוצה וכן מידע לגבי נסיעות עסקיות, אירועי רווחה, כנסים מקצועיים, טיולי חברות, פעילויות גיבוש, טיולי שורשים, נופש לקבוצות, טיולי תמריץ ויוקרה, תערוכות וירידים, ביטוחי נסיעה ושירותים היקפיים ותיירות פנאי.

יואב קרני, סמנכ"ל סיגנל טורס, מציין כי "העלייה המתמדת בשיעור הזמנת שירותי תיירות באינטרנט הובילה אותנו להחלטה, כחברה מובילה בשוק העסקי והפרטי, להעמיד לרשות לקוחותינו והקהל הרחב, באמצעות חברת הבת איזי גו ישיר, אתר אינטרנט חדש, מתקדם וייחודי, המציע את כל שירותי התיירות, במחירים אטרקטיביים במיוחד".

קרל כהן, מנהלת מערכות מידע של קבוצת סיגנל טורס, ציינה כי "באתר הושקעו מאמצים רבים כדי לספק לגולש חוויית משתמש נוחה, ידידותית וברמה גבוהה. באתר ניתן להזמין מגוון שירותי תיירות. מרביתם, מתבססים על חיפוש בזמן אמת . אתר איזי גו החדיש הוא האתר הראשון, מבין סדרת האתרים המתוכננים לעלות לאוויר השנה, מקבוצת סיגנל".

אתר האינטרנט EASY GO חו"ל מציג את כל שרותי התיירות במחירים אטרקטיביים. לחברה מרכז הזמנות טלפוני וצוות סוכנים מיומן המעניק שירותים ללקוחות העסקיים של החברה ולקהל הרחב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: