אא

תיירות גדולה מהחיים

'-"איתן תיירות" קיימה סיור בעמק יזרעאל ורמת הגולן בשיתוף פעולה עם העמותות "שולחן לשולחן" ו"גדולים מהחיים"

Shutterstock Shutterstock

חברת "איתן תיירות" מאבני אית"ן בדרום רמת הגולן קיימה בשבוע החולף סיור ייחודי לאנשי תקשורת,מקבלי החלטות בגופים ומשפחות של ילדים הסובלים ממחלת הסרטן במסגרת עמותת "גדולים מהחיים" הדואגת לשיפור איכות חייהם. הסיור החל ממתחם הקטיף של עמותת "שולחן לשולחן" במושב נווה ימין שבשרון.הילדים ובני משפחותיהם קטפו מלונים ואספו אותם למשלוח עבור נזקקים.


לאחר מכן המשיך הסיור לארוחת בוקר ב"קפה הדס" במושב היוגב. קפה הדס קיים מזה כחצי שנה. הדס שעל שמה בית הקפה מתמחה בהכנת עוגות. חלום המשפחה היה להקים עסק נוסף שיפעל במקביל לענפי החקלאות,הקבוצה קיבלה סקירה ואכלה במקום ארוחת בוקר על טהרת הבריאות. לאחר מכם המשיך הסיור לאתר "בצל הפסיפלורה" בבעלות אופירה ונתן קורש.


במקום מתחם יצירה לילדים בו הילדים מעמותת "גדולים מהחיים" ביצעו עבודות יצירה. נתן קורש נתן הסבר מקיף על פרי הפסיפלורה ואופירה הגישה מקפא פסיפלורה שגרם לכל המשתתפים ללקק את האצבעות.עוד באתר: פינות חי של עיזים וכבשים, פינת ליטוף, וסוס פוני המוכן להתלוות לטיול ביין שביליי המטע. כמו כן ניתן ליהנות ממשחקי חצר – בול פגיעה, חישוקים ופסיפלורה למטרה, כדורסל ועוד.


במקום חנות בוטיק למשקאות שיכר, ליקרים,ריבות ומתנות ועוד. לאחר הביקור במקום המשיך האוטובוס לתל יזרעאל.שם חיכו לצוות הג'יפים של חברת "עפר וג'יפ" מכפר יחזקאל. עפר ורד סייר עם הקבוצה באזור הגלבוע תוך כדי מתן הסבר ותצפית לכיוון העמק. עפר ורד דור שלישי בכפר יחזקאל הוא איש ארץ ישראל שורשי ובעל ידע מקיף לגבי העמק. הילדים התלהבו מהנופים והמבוגרים הקשיבו קשב רב לסיפורים הפיקנטיים של העמק.


במהלך הסיור ביקרה הקבוצה באזור ואדי המסתננים, אנדרטת השבעה ועין הסמל. לכל אחד מהמקומות סיפורים משלו, המשמשים כפסיפס ממנו בנויה ההיסטוריה של האזור. לאחר סיור הגיפים עשתה הקבוצה את פעמיה לכפר האינדיאני באבני איתן. בכפר סעדה הקבוצה את ליבה והתנסתה בפעילות הוליסטית של מוסיקאים, מעגל מתופפים ומסאז'ים.


הילדים התנסו בקיר טיפוס נייד שהובא למקום. "הפעילות המשותפת עם עמותת "שולחן לשולחן" ו "גדולים מהחיים" ממחישה את התפיסה האסטרטגית המרכזית של חברת "איתן תיירות" מוסר מנכ"ל החברה אלון מורשת שליווה את הסיור מתחילתו ועד סופו."יותר ויותר חברות ברחבי העולם מבינות את הקשר בין תרומה לקהילה ולהצלחה עסקית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: