הקהילות היהודיות בארה"ב למען בחירת ים המלח בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע
בעקבות פניית שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, לקהילות היהודיות בעולם להרתם לקידום ההצבעה בעד ים המלח, המתמודד בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע, יתקיים קמפיין מיוחד, בקרב הקהילות היהודיות בארה"ב.
Shutterstock
מלקולם הונליין, מנכ"ל ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב, נענה השבוע לפניית שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, לצאת בקמפיין מיוחד, בקרב הקהילות היהודיות בארה"ב לקידום ההצבעה בעד ים המלח, המתמודד בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע. כן הודיע הונליין כי יבחן אפשרות לקיים קמפיין מיוחד גם בקרב הקהילה דוברת הספרדית בארה"ב.
פנייתו של השר מיסז'ניקוב לוועידת הנשיאים נעשתה במסגרת פנייתו לארגונים יהודיים בישראל ובעולם, לקידום מועמדות ים המלח: "מאות אלפי יהודים ברחבי העולם, יקבלו בשבועות ובחודשים הקרובים פנייה להצביע בעד ים המלח" אומר מיסז'ניקוב. "אנו נבקש מכל אחת ואחד מהם לגייס עוד 7 מצביעים מסביבתו ולהצביע בעד ים המלח. ים המלח פופולארי וידוע מאוד במדינות רבות בעולם ואף נלמד במערכת החינוך שלהן, למשל בסין. אני מקווה כי האהדה הבינלאומית תסייע לזכייתו של ים המלח בתואר הנכסף".
משרד התיירות מהווה את ועדת התמיכה הרשמית בים המלח מטעם מדינת ישראל, ומקדם את מועמדותו באמצעות 11 לשכות המשרד בעולם, אתר האינטרנט www.goisrael.com, ופעולות שיווק נוספות. ניתן להצביע גם ישירות באתר התחרות www.n7w/com.
ים המלח, המתמודד בתחרות כמועמד משותף לישראל, לירדן ולרשות הפלסטינית, צריך לגייס, לפי ההערכות, בין 300 ל-400 מליון הצבעות, עד לסיום התחרות במחצית השנייה של שנת 2011, על מנת להיכנס לרשימת 7 הזוכים בתואר. זכייה, אשר צפויה להעלות את מספרי התיירים לאתר, לאזור ולישראל בכלל, במאות אחוזים. בהצבעה, המתקיימת באמצעות האינטרנט והטלפונים הניידים, צפויים להצביע כמיליארד איש מרחבי העולם.
ים המלח הגיע לשלב הגמר בזכות היותו המקום הנמוך בעולם, האגם המלוח בעולם, אתר בעל ייחודיות גיאוגרפית, גיאולוגית, היסטורית, בריאותית, דתית ועוד. בשלב זה, ממוקם ים המלח בין 14 המובילים מקרב 28 האתרים שהעפילו לגמר, בהם: הגראנד קניון, איי הגלאפגוס, יערות האמזונס ושונית האלמוגים הגדולה באוסטרליה.
יש להדגיש כי משרד התיירות מקיים את פעילויותיו במישורים הממלכתיים, וכל פעילות מסחרית דורשת תהליך המקביל להענקת חסות. 7 נותני חסות בלבד מישראל יוכלו לקחת חלק בקמפיין, עם עדיפות ברורה לגוף ישראלי בעל משתמשי קצה מרובים בארץ ובעולם. שימוש מסחרי לא מורשה יוביל לפסילת ים המלח מהתחרות.
פנייתו של השר מיסז'ניקוב לוועידת הנשיאים נעשתה במסגרת פנייתו לארגונים יהודיים בישראל ובעולם, לקידום מועמדות ים המלח: "מאות אלפי יהודים ברחבי העולם, יקבלו בשבועות ובחודשים הקרובים פנייה להצביע בעד ים המלח" אומר מיסז'ניקוב. "אנו נבקש מכל אחת ואחד מהם לגייס עוד 7 מצביעים מסביבתו ולהצביע בעד ים המלח. ים המלח פופולארי וידוע מאוד במדינות רבות בעולם ואף נלמד במערכת החינוך שלהן, למשל בסין. אני מקווה כי האהדה הבינלאומית תסייע לזכייתו של ים המלח בתואר הנכסף".
משרד התיירות מהווה את ועדת התמיכה הרשמית בים המלח מטעם מדינת ישראל, ומקדם את מועמדותו באמצעות 11 לשכות המשרד בעולם, אתר האינטרנט www.goisrael.com, ופעולות שיווק נוספות. ניתן להצביע גם ישירות באתר התחרות www.n7w/com.
ים המלח, המתמודד בתחרות כמועמד משותף לישראל, לירדן ולרשות הפלסטינית, צריך לגייס, לפי ההערכות, בין 300 ל-400 מליון הצבעות, עד לסיום התחרות במחצית השנייה של שנת 2011, על מנת להיכנס לרשימת 7 הזוכים בתואר. זכייה, אשר צפויה להעלות את מספרי התיירים לאתר, לאזור ולישראל בכלל, במאות אחוזים. בהצבעה, המתקיימת באמצעות האינטרנט והטלפונים הניידים, צפויים להצביע כמיליארד איש מרחבי העולם.
ים המלח הגיע לשלב הגמר בזכות היותו המקום הנמוך בעולם, האגם המלוח בעולם, אתר בעל ייחודיות גיאוגרפית, גיאולוגית, היסטורית, בריאותית, דתית ועוד. בשלב זה, ממוקם ים המלח בין 14 המובילים מקרב 28 האתרים שהעפילו לגמר, בהם: הגראנד קניון, איי הגלאפגוס, יערות האמזונס ושונית האלמוגים הגדולה באוסטרליה.
יש להדגיש כי משרד התיירות מקיים את פעילויותיו במישורים הממלכתיים, וכל פעילות מסחרית דורשת תהליך המקביל להענקת חסות. 7 נותני חסות בלבד מישראל יוכלו לקחת חלק בקמפיין, עם עדיפות ברורה לגוף ישראלי בעל משתמשי קצה מרובים בארץ ובעולם. שימוש מסחרי לא מורשה יוביל לפסילת ים המלח מהתחרות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}