אא

רשת מלונות רימונים תנהל את מלון סנטרל פארק באילת

רשת מלונות רימונים חתמה היום על הסכם התקשרות עם חברת אין און דה פארק בע"מ, לניהול מלון סנטרל פארק באילת, לתקופה של 6 שנים. תקופת הניהול תחל כבר ב- 10 למרץ 2010.

Shutterstock Shutterstock
ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "אנו מתכוונים להרחיב את אחזקותינו בתחום ולרכוש - לנהל מלונות נוספים ברחבי הארץ". ההתקשרות בהסכם הניהול עם מלון סנטרל פארק באילת מהווה יישום של מדיניות החברה אשר הוצהרה כבר בעבר, להרחבת מספר בתי המלון שבבעלותה והמנוהלים על ידה". אלקס הוסיף, כי כל הסכם כזה הינו הבעת אמון ביכולות השיווקיות והמקצועיות של רשת רימונים. מקורות המקורבים לחברה מעריכים כי שווי ההסכם הינו כ- 20 מיליון ₪.

כזכור, לפני כחודשיים התקשרה רשת רימונים בהסכם ניהול עם מלון שלום בירושלים, שייקרא מעתה רימונים ירושלים. סנטרל פארק, הינו המלון השלישי אותו מצרפת החברה לשורותיה במהלך השנתיים האחרונות. במהלך שנתיים אלו הגדילה החברה את מצבת החדרים שלה ברחבי הארץ ב- 70% .

מלון סנטרל פארק אילת נמצא במרחק 5 דקות הליכה מחוף הים והטיילת ומציע אפשרויות לחופשה באילת במחירים אטרקטיביים בשיטת הכל כלול. סנטרל פארק הינו מלון ברמה של 4 כוכבים וכולל מגוון מתקנים כגון: בריכה חצי אולימפית, חדר כושר מקצועי ומשוכלל מהטובים מבין בתי המלון באילת, אולם סקווש, מועדון ביליארד, סאונה רטובה, סאונה יבשה, מקלחות לחץ, בריכת שחייה לפעוטות, מועדון ילדים ועוד …

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: