אא

תורכיה גנבה את ההצגה בפתיחת יריד ITb

מסיבת עיתונאים, שקדמה לפתיחת יריד התיירות הגדול בעולם ITB, התקיימה הבוקר [יום ג'] במרכז הירידים שבברלין. גולת הכותרת היתה תורכיה שהוצגה כשותפה של היריד "והשתלטה" על מסיבת העיתונאים בעזרתו של שר התיירות התורכי.

Shutterstock Shutterstock

היריד, שיפתח מחר באופן רשמי וימשך עד ליום ראשון, 14 במרץ, ימשוך אליו כ- 11,127 מציגים מ- 187 מדינות.

תורכיה לקחה חסות על מסיבת העיתונאים ואף הוכרזה כשותפה הבכירה של היריד השנה, כאשר כמו בקמפיין שהושק בארץ בשבוע שעבר, תורכיה הוצגה כהרבה מעבר לים מרהיב ונופש ושוב ושוב חזרו על האפשרויות הרבות שמציעה תורכיה לתייר.

לבד מבכירי התיירות של תורכיה ובראשם שר התיירות התורכי, שהגיעו במיוחד ליריד חשוב זה, הופיעה מלכת היופי של תורכיה ודיילות תורכיות, לבושות בגדים מסורתיים, חילקו מטעמים מתוצרת תורכיה ואף הוקרן סרט של כ- 10 דקות על תורכיה, שזכה לתשואות רבות מהנוכחים.

נשיא מסה ברלין, דר' כריסטיאן גוקה, פתח את מסיבת העיתונאים, הדגיש מספר נושאים מרכזיים שיאפיינו את היריד השנה, ציין את העליה במספר המציגים וסיפר על שורת חידושים, שיוצגו ביריד ובכללם פיתוחי טכנולוגיה ומיחשוב, מרכז תקשורת חדיש שיעמוד לרשות העיתונאים מידי יום ביריד וכן דיבר על שיתוף הפעולה עם תורכיה, שמציגה ביתן עצום ומופיעה על שלט פרסום בעיר ברלין. מדינות נוספות שהוזכרו בפתיחה הינן אנגליה ורוסיה.

גוקה ציין את ההתאוששות בתיירות באירופה והודיע שהמספרים גדלים ומעידים על עבודה נכונה וטובה שנעשתה בשנה האחרונה. בשורת המציגים אף נוספו מדינות חדשות שמשתתפות ביריד כגון מצרים, מלזיה ועוד.

קלאוס לאפלה, נשיא משרד התיירות הגרמני, הציג נתונים סטטיסטיים משנת 2009, שמציגים לדבריו את השיפור הניכר בתיירות. לדבריו המצב ביוון אינו משפיע כלל על התיירות באירופה, לדבריו מי שנוסע באופן עצמאי ליוון צריך להתייחס למצב הכללי שם. התיירות מתפתחת בצעדי ענק, כמו כל העולם ומי שיעצר במקום ולא יגיב לאפשרויות החדשות ימצא את עצמו בבעיה.

שר התיירות התורכי, ארטוגרול ג'ונאי, אמר: 'אני שמח להגיע ליריד החשוב והעצום הזה, אני מקווה שהיריד השנה הינו סימן לשנה מוצלחת בתיירות, תורכיה הינה שותפה השנה ביריד ואנו שמחים על הבחירה המשותפת שלנו להיות שותף העיקרי ליריד. המספרים בתורכיה עלו השנה ל- 27 מיליון תיירים, בין המדינות היחידות שעלו במספרים בשנה לא קלה, עליה של 2.8% מהשנה הקודמת. השנה האחרונה לימדה אותנו שיש ללמוד היטב את השוק בשל המצב בעולם. אנחנו מודים לגרמניה שתומכת בנו ומביאה תנועה כה גדולה לתורכיה, אנחנו קוראים לתיירים מכל העולם להגיע אלינו לחוות את מגוון האפשרויות העצום שאנחנו מציעים. אנחנו מציעים גם תרבות, היסטוריה, ארכיאולוגיה ועוד ולא רק שמש וחופי ים. יש בתורכיה עוד 24 יעדים חדשים שטרם שווקו ויתווספו השנה לאשרויות הרבות שנציע. מרמרה היתה ב- 2009 היעד המוביל של התיירים לתורכיה עם 35.8% כמו גם איסטנבול עם 32.8%. היו 4.5 מיליון תיירים מגרמניה לתורכיה בשנת 2009'.

שר התיירות התורכי הוסיף כי "אנחנו מעריכים כי בשנת 2010 יהיו לנו 30 מיליון תיירים וזה בהסתמך על המספרים שלנו מתחילת השנה ".

שר התיירות התורכי אמר לפספורט ניוז, כי "אנחנו בטוחים שהתנועה מישראל תהיה טובה השנה. אתם אורחים רצויים אצלנו תמיד ואני מקווה שלפני הקיץ אבקר בישראל".

בשנת 2009 הציגו 11,098 מציגים ביריד מ- 187 מדינות וסך הכל ביקרו ביריד 178,971 אנשים !!! מתוכם 110,857 אנשים שקשורים לענף התיירות.






הפרסומים של תורכיה שפזורים ברחבי היריד



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: