אא

בריטיש איירווייס נגד הסוכנים

"אם לא תסכימו לעבוד לפי התנאים שלנו לא יהיה מנוס מיישום הביטול". בתגובה הסוכנים מתכוונים לפנות לבית המשפט להוצאת צו מניעה, ולערער לבית המשפט העליון על חלק מפסק הדין.

Shutterstock Shutterstock
הגזרה בין סוכני הנסיעות לחברת התעופה, בריטיש איירווייס מתחממת מאד. יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס, פנתה במכתב רשום לסוכני הנסיעות בו היא מציינת בין השאר כי:"משנסתיים המשפט, בריטיש איירווייס מקווה כי תשקלו את עמדתכם מחדש ותסכימו לעבוד איתה עפ"י התנאים שפורטו בהודעה מיום 26.3.2008. כידוע לכם, סוכני נסיעות רבים הסכימו לתנאים אלה, ולמעשה, גם חברתכם וסוכני הנסיעות האחרים שהיו צדדים למשפט, פועלים זה שנה ויותר, בהתאם למודל שבמסגרתו הם גובים דמי שירות".
קטן מאיימת על הסוכנים:"אם הנכם מעוניינים בחידוש המינוי שלכם כסוכן בריטיש איירווייס עפ"י התנאים האמורים, אנא הודיענו על כך לפני 1.5.2010, שאם לא כן, לא יהיה מנוס מיישום הביטול".
סוכני הנסיעות בתגובה, מתכוונים לפנות לבית המשפט, כדי שיוציא צו מניעה נגד בריטיש איירווייס מנקיטת הפעולה החד צדדית, ובנוסף התאחדות סוכני הנסיעות מתכוונת לערער לבית המשפט העליון, כדי לערער על חלק מפסיקת בית המשפט המחוזי מחוז מרכז בפ"ת. מצד אחד בית המשפט קבע כי זכותה של בריטיש לבטל את הסכם יאט"א עם הסוכנים, אבל מצד שני קבע כי הסוכנים זכאים לפיצוי על מכירת כרטיסי טיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: