אא

יוטרוול השיקה Call Center אינטרנטי מתקדם Travel700

Call Center חדשני וייחודי, המבוסס על פלטפורמת אינטרנט מתקדמת ואשר באמצעותו יכולים, כל משרדי הרשת, למכור ללקוחות קצה ולשווק סיטונאים מועדפים, מבלי שיש צורך בהקמת מערך ארגוני חדש ואו בהעסקת עובדים נוספים.

Shutterstock Shutterstock
רשת יוטרוול, המונה כיום 78 משרדים בעלי רישיון יאט'א ואשר מפעילה גם חברת בת תחת המותג TCT, שבה חברים מעל ל- 60 משרדים נוספים, הודיעה היום על הפעלת מערך Call Center חדש, הנקרא Travel700 ואשר מיועד לקדם משמעותית את המכירות במשרדים החברים ברשת.

כזכור, במהלך כנס התיירות השנתי, שהפיקה הרשת לפני כחודשיים, הוחלט כי השנה יושם דגש משמעותי על הגברת המכירות במשרדים ועל סיוע שתעניק הרשת לכל המשרדים החברים בה, בכדי לקדם את נפח המכירות ולשנע אליהם לקוחות חדשים. התרגום המעשי הראשון של החלטה זו הוצג אתמול, בדמות Travel700, שהוא למעשה אתר אינטרנט מכירתי עצמאי, אשר מאפשר לכל לקוח פוטנציאלי לקבל הצעות מחיר למוצרים שהוא נזקק להם, במעין 'מכרז פתוח' ואשר בו משתתפים רק סוכני הרשת.

את הרעיון העסקי והפיתוח הטכנולוגי הגה וניהל אדם רוטפלד, מנהל המחלקה הטכנולוגית של יוטרוול, אשר במהלך חצי השנה האחרונה, פיתח את האתר ביחד עם צוות מתכנתים ומעצבים.

אדם רוטפלד, מומחה אינטרנט, העובד ביוטרוול מזה כארבע שנים, אמר בכנס הדרכה שנערך אתמול, כי האתר מושתת על מספר עקרונות מרכזיים: 'Travel700 מציג פשטות תפעולית ללקוח, תחכום טכנולוגי ותועלתיות ישירה למשרדים ובתהליך הפיתוח הקפדנו ששלושת המרכיבים שציינתי יישמרו'.

את השירות ללקוחות יעניקו 27 סוכני נסיעות, שנבחרו מתוך משרדי הרשת ואשר מיועדים לתת שירות מהיר ומקצועי לפניות הלקוחות. סוכנים אלו גם נתבקשו להעביר משובים שוטפים על הפעילות והיעילות המכירתית וזאת על מנת לבצע שיפורים, שיעלו כצורך מן השטח. לאחר כחודשיים יצורפו לפעילות המכירתית עוד סוכנים, כאשר המטרה היא להגיע לכ- 80 סוכנים המוכרים באמצעות ה- Travel700.

רוטפלד מסר כי 6 שעות לאחר שהופעל האתר נרשמו כ- 600 כניסות, התקבלו מעל ל- 80 פניות ונסגרו בתום היום הראשון לפעילות מעל ל- 20 עסקאות שונות.

הרשת מספקת שירות זה, ללא תשלום בשלב זה, בכדי להצהיר פעם נוספת, שהמובילות הטכנולוגית היא נקודת משען מרכזית באסטרטגיה שלה.

הנהלת יוטרוול מסרה, כי לצד התועלת הישירה למשרדים, יש בכך משום מינוף חשוב של הסיטונאים העובדים עם הרשת, בעיקר בתחום הצ'רטריסטיקה, ה – FIT, השכרות הרכב והחבילות המובנות, וכי הרשת מעמידה לרשות אותם ספקים, פלטפורמה ישירה למכירה שבוודאי תחזק את הפעילות העסקית המשותפת.

העלויות הכוללות מסתכמות עד כה במעל ל- 150,000 ₪, שמומנו במלואם על ידי מטה הרשת, ללא שהמשרדים נדרשו להשקיע כספים כלשהם מצידם בתהליך הפיתוח. הרשת מעריכה כי בנוסף, ידרשו עלויות תפעול שוטפות של האתר וקידומו במנועי החיפוש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: