אא

הביתן הישראלי ביריד התיירות ITB זכה בתואר "הביתן המצטיין"

זו השנה השלישית ברציפות בה זוכה הביתן הישראלי בתואר "המציג הטוב ביותר" במזרח הקרוב ובמזרח התיכון והשנה זכה, מבין 11,000 מציגים מ-180 מדינות, גם בפרס הביתן המצטיין בכל הקטגוריות, אשר חולק לראשונה.

Shutterstock Shutterstock
הביתן הישראלי ביריד התיירות ITB, שהתקיים בשבוע שעבר בברלין, השתרע על שטח של 770 מ"ר, בו הציגו 41 נציגי חברות מתעשיית התיירות של ישראל - בהם מלונאים, סוכני נסיעות, חברות תעופה, נציגי עמותות תיירות ורשויות - את אפשרויות הביקור, הנופש והפנאי בארץ. בנוסף, הוצבה בביתן "מעלית הזמן", בה ניתן לצפות באמצעות משקפיים דיגיטליות בסרט הממחיש את ההיסטוריה של ירושלים, התקיימה מכירה פומבית גדולה של מוצרי תיירות מישראל, בהנחיית שדר גרמני ידוע, הופעת שחקני תיאטרון רחוב ועוד.

נציגי משרד התיירות, בראשם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, פעלו במהלך היריד בכדי לחזק את הקשרים הקיימים עם גורמי תעשיית התיירות הגרמנית, לייצר קשרי עבודה חדשים ולבחון אפשרויות לשיתופי פעולה במטרה לקדם את התיירות לישראל.

שר התיירות נפגש במהלך היריד עם Dr. Volker Böttcher, מנכ"ל חברת הענק TUI גרמניה, אשר הודיע לשר על הרחבת פעילות "אייר ברלין" בקו ברלין – תל-אביב, החל ממחצית חודש אפריל. כמו כן נפגש השר מיסז'ניקוב עם Klaus Brähmig, יו"ר ועדת התיירות של הפרלמנט הגרמני ודן עמו בהרחבת שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום התיירות הרפואית. הצדדים סיכמו עוד כי בשנה הקרובה תקיים הוועדה אחת מישיבותיה הרשמיות בישראל, במסגרת סבב בין מדינות, בהן עניין הרב לוועדה הגרמנית.

השר מיסז'ניקוב ציין כי: "התואר בו זכה הביתן הישראלי, מעניק לתעשיית התיירות של ישראל הוקרה ויוקרה רבה, אשר באו לידי ביטוי במהלך היריד בפעילות והתענינות רבה, הן מצד הגורמים המקצועיים והן מצד התיירים הפוטנציאליים. משרד התיירת ישקיע עשרות מיליוני שקלים בחודשים הקרובים בתרגום הבעת אימון זו למימוש הפוטנציאל התיירותי של ישראל ולהגדלת התיירות הנכנסת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: